به حضور پرسپوليسي‌ها در استيل آذين فكر نمي‌كنم/نظرم نسبت به پرسپوليس تغيير كرده است

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: به جمع شدن پرسپوليسي‌ها در تيم استيل آذين فكر نمي‌كنم و تنها به دنبال پيروزي مقابل اين تيم در هفته آينده هستم.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه‌ي بازي با استيل آذين اظهار كرد: شرايط ما بسيار خوب است و به غير از مصدوميت كريم باقري ساير بازيكنان وضعيت آمادگي خوبي داشته و خدا را شكر مي‌كنم كه تيم براي بازي يكشنبه مقابل استيل آذين آماده مي‌شود. ما پس از بازي با صبا تمرينات خوبي را آغاز كرديم و اميدوارم تا بازي آينده هم شرايط اين گونه باشد.

دايي درباره تيم استيل آذين و اين كه اين تيم محلي براي جمع شدن پرسپوليسي‌هاي كنار رفته از اين تيم تبديل شده است گفت: من به جمع شدن پرسپوليسي‌ها قديمي در تيم استيل آذين فكر نمي‌كنم و تنها به اين مي‌انديشم كه با توجه به برنامه‌هاي فني بتوانيم در بازي يكشنبه آنها را شكست دهيم.

 

استيل آذين تيم خوب و پرمهره‌اي است و مطمئنا ما كار سختي برابرشان خواهيم داشت. اما از طرفي همه مي‌دانند كه پرسپوليس تيم بسيار بزرگي است كه قادر خواهد بود هر تيمي را در ليگ با حمايت تماشاگرانش شكست دهد.

دايي درباره صحبت‌هاي اخير “يحيي زاده” رييس فراكسيون ورزش مجلس كه گفته بود سرمربي پرسپوليس بايد مواظب صحبت‌كردنش باشد،گفت: من درباره اين مسايل ديگر صحبت نمي‌كنم و تنها مي‌گويم علي دايي هميشه از حقش دفاع كرده و خواهم كرد.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره شايعاتي مبني بر بازي نكردن محمد پروين در تركيب تيم پرسپوليس و ارتباط اين موضوع به توصيه‌هاي حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس پاسخ داد: اينها شايعاتي است كه برخي روزنامه‌ها مي‌نويسند و واقعيت ندارد. محمد پروين بازيكن خوبي است كه در تمرينات هم عملكرد خوبي دارد اما ما براساس شرايط هر مسابقه و برنامه‌هاي تاكتيكي كه در بازي‌هاي مختلف داريم تركيب بازيكنان را انتخاب مي‌كنيم. من هميشه دوست دارم تيمم موفق باشد و كاري نخواهم كرد كه پرسپوليس نتيجه نگيرد. در اين راه هم سعي مي‌كنم هيچ توجهي به شايعه‌ها نداشته باشم.

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي انتخاب ليست تيم پرسپوليس در فصل آينده و تغييراتي كه در تيم فعلي خواهيد داشت برنامه‌اي ارائه كرده‌ايد، تصريح كرد: حتما ما براي حضور قدرتمندتر پرسپوليس در فصل آينده و انتخاب ليست بازيكنان فكرهايي كرده‌ايم اما شرايط حرفه‌اي ايجاب مي‌كند كه اين موضوع را تا پايان فصل پيش خودمان نگه داريم و در آخر كار با توجه به عملكرد بازيكنان و برنامه‌هاي آتي، تيم را ببنديم. در ابتداي زماني كه به پرسپوليس آمدم نظري درباره تركيب اين تيم داشته‌ام، اما اكنون اين نظر تغيير كرده است و بازيكنان روزبه روز بهتر از گذشته كار كردند. مطمئن باشيد پرسپوليس براي فصل آينده تغييرات زيادي را در تركيب بازيكنانش ايجاد نخواهد كرد.

وي درباره وضعيت اشپيتيم آرفي خاطرنشان كرد: او از ناحيه كشاله پا دچار آسيب‌ديدگي شده و مدتي با ما تمرين نمي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)