عابدزاده: گفته بودید مصاحبه نکنم، نگفتید کسی را کتک نزنم!


مرجع خبری پرسپولیس : سایت گل در واکنش به درگیری احمدرضا عابدزاده با یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس گزارشی را منتشر کرد که در این گزارش نقل و قول عجیبی از سوی عابدزاده مطرح شده که می‌تواند تبعات سنگینی را برای مربی دروازه‌بان‌های استیل آذین در برداشته باشد.

 


در گزارش سایت گل امده است:”  اگرچه از لیدرهای باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتارشان در مقابل احمدرضا عابدزاده که اسطوره این باشگاه است باید انتقاد کرد اما کاری که عابدزاده انجام داد به هیچ وجه مورد تأیید نیست.

عابدزاده امروز به شیوه‌ فیلم‌های مسعود کیمیایی شخصا وظیفه جاری کردن عدالت را در باشگاه پرسپولس انجام داد و با حضور در طبقه‌ای که لیدرهای باشگاه در آن حضور دارند، آنها را زیر باد مشت و لگد گرفت.

عابدزاده که محبوب‌ترین چهره تاریخ فوتبال ماست با این حرکت پای پلیس را به باشگاه پرسپولیس باز کرد و جالب این است که در پاسخ به این سوال که چرا این کار را کرده؟ گفته:«به من گفته بودید مصاحبه نکنید،‌ نگفته بودید که کتک نزنم!» و با این استدلال او بازی استیل آذین و پرسپولیس که خود به خود خالی از تنش نبود، جنجالی‌تر کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:” عابدزاده که البته بی‌احترامی به او مذموم است و اتفاقاً با واکنش مدیران تیم و علی دایی مواجه شده، می‌توانست این کار را با از راه‌های متمدانه‌تر انجام بدهد. کاری که اتفاقاً‌ خیلی هم سخت نیست چون یک دکتر شریفی علاقمند و پیگیر در فدراسیون است که عاشق رسیدگی به شکایاتی از دست است.”

گفتنی است احمدرضا عابدزاده ظهر امروز به بهانه انجام امور پزشکی به باشگاه پرسپولیس رفت که حین خروج از ساختمان این باشگاه با یکی از لیدرهای این باشگاه برخورد فیزیکی داشت که مسوولان باشگاه پرسپولیس این مطلب را فورا به اطلاع نیروی انتظامی رساندند و ماموران پلیس 110 با حضور در باشگاه پرسپولیس وی را بازداشت و به کلانتری 145 ونک منتقل کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)