کیا: برای آسیایی شدن باید پرسپولیس را ببریم/ هرچه دارم از پرسپولیس است


مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: برای کسب سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، سه امتیاز بازی با پرسپولیس را باید بدست آوریم.

مهدی مهدوی کیا ضمن بیان مطلب فوق در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: پس از تغییراتی که در کادر فنی استیل آذین ایجاد شد و با آمدن پیروانی، شوک جدیدی به تیم وارد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و خودمان را آماده می کنیم تا با ارائه یک بازی منطقی و به دور از هرگونه استرس، به 3 امتیاز بازی با پرسپولیس که این روزها شرایط خوبی دارد، دست یابیم.

 


کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین تهران افزود: برای آسیایی شدن، شکست پرسپولیس آخرین فرصت ماست، به همین دلیل تمام امتیازهای این بازی را می خواهیم. البته پرسپولیس هم در این بازی دست و پا بسته مقابل ما به میدان نمی آید.

وی درمورد تقابل با تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن تیم به فوتبال اروپا راه یافته است، تاکید کرد: هر چه دارم از پرسپولیس است و من از صمیم قلب مانند 14 پرسپولیسی دیگر استیل آذین، این تیم را دوست دارم. البته مانند همه من هم باید بگویم فوتبال حرفه‌ای است و همانطور که با استیل آذین قرارداد دارم، می خواهم بهترین عملکردم را در برابر پرسپولیس به نمایش بگذارم.

مهدوی کیا در پایان گفت: مطمئن باشید برابر هواداران پرسپولیس بهترین عملکردم را به نمایش می گذارم تا آنها هم از تماشای یک بازی زیبا لذت ببرند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استیل آذین در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 18 روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)