مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست تيم فوتبال استيل آذين تماشاگران را برنده ديدار با پرسپوليس دانست.


محمد زادمهر د در مورد ديدار فرداي استيل آذين و پرسپوليس گفت: من در تيم جوانان و بزرگسالان پرسپوليس بازي كرده‌ام، عضو هيات مديره و قائم مقام اين باشگاه بوده‌ام و به نوعي مي‌توان گفت در پرسپوليس متولد شده‌ام اما بحث فوتبال حرفه‌اي و رقابت سالم است.

وي ادامه داد: از اينكه با پرسپوليس مسابقه مي‌دهم بسيار خوشحالم. پرسپوليس تيمي است كه تماشاگران و علاقمندان زيادي دارد. پرسپوليس هم تيم خود ما است و هيچ فرقي نمي‌كند، استيل آذين هم بوي پرسپوليس مي‌دهد. يك سري از پرسپوليسي‌هاي قديمي دور هم جمع شده‌اند و در ديدار اين دو تيم تماشاگران برنده واقعي مسابقه خواهند بود و اميدوارم شاهد يك بازي زيبا و جوانمردانه باشيم.

سرپرست استيل آذين با اشاره به ديدار دور رفت عنوان كرد: تيم ما تمرينات خوبي انجام داده و كادر فني برنامه‌ريزي دقيقي براي اين ديدار دارد. اميدوارم مانند مسابقه دور رفت در اين ديدار هم برنده شويم. شرايط تيم ما در مسابقه با پرسپوليس ويژه است و در صورت كسب برتري مي‌توانيم به گرفتن سهميه آسيايي اميدوارم باشيم. كادر مديريتي باشگاه برنامه‌هاي مفصلي براي موفقيت تيم در رقابت‌هاي آسيايي دارد تا بتوانيم از اعتبار فوتبال كشورمان دفاع كنيم.

زادمهر در مورد شعارهاي برخي از تماشاگران در تمرين پرسپوليس عليه استيل آذين و درگيري عابدزاده در باشگاه پرسپوليس گفت: من از بعد فني به اين ديدار نگاه مي‌كنم. اطراف تيم‌هاي بزرگ هميشه حاشيه هست و هر دو تيم هم بزرگ هستند. وظيفه من به عنوان سرپرست تزريق آرامش به تيم است. از تماشاگران هم مي‌خواهم با حاشيه‌ها اين دربي زيبا را تحت تاثير قرار ندهند و اميدوارم جو خوبي بر ورزشگاه حاكم باشد. هر دو تيم براي برد انگيزه زيادي دارند و اعضاي استيل آذين هم روزي در پرسپوليس بوده‌اند.

وي ادامه داد: بحث رقابت سالم است. به قول پيرواني يك تيم نمي‌تواند 50 بازيكن داشته باشد و بازيكناني كه روزي در پرسپوليس بوده‌اند اكنون به استيل آذين آمده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)