نتیجه راضی کننده نبود/ هدف ما قهرمانی در جام حذفی است


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر و پیروزی تیم‌های رقیب نتیجه دیدار مقابل استیل آذین برای ما راضی کننده نیست.

حبیب کاشانی ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به حساسیت روزهای پایانی لیگ نتیجه تساوی در خانه و آنهم در شرایطی که استقلال و ذوب آهن در دیدارهای خود پیروز شدند، نتیجه راضی کننده‌ای برای ما نیست. با این حال هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی فینال جام حذفی تمرکز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه از نتیجه راضی نیستم اما از تلاش و عملکرد بازیکنان راضی‌ام. آنها برای کسب نتیجه نهایت تلاش خود را به کار بردند که بارش باران و نامساعد بودن زمین هم در کیفیت کار تیم ما بی تاثیر نبود.

 


کاشانی با بیان اینکه جایگاه استیل آذین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر قابل توجه است، اظهار داشت: این تیم به لطف وجود بازیکنان سرشناس و ملی پوشان سابق امسال توانسته موقعیت خوبی در بین تیم‌های مدعی داشته باشد و هنوز هم برای راهیابی به لیگ قهرمانان شانس دارد که این نشان از سرمایه گذاری و مدیریت خوب باشگاه استیل آذین است.

سرپرست پرسپولیس در مورد شانس پرسپولیس برای قرارگرفتن در جمع سه تیم اول لیگ اظهار داشت: ما هنوز دو بازی دیگر فرصت داریم و به نظر من کسب مکان سوم لیگ برای ما دور از دسترس نیست. تلاش می کنیم تا با همت بازیکنان و کادر فنی در دو بازی آینده نتیجه بگیریم و با بهترین جایگاه لیگ نهم را به پایان ببریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)