انتقاد از کریمی در تمرین پرسپولیس

 

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز سرخ‌پوشان بعد از تساوي مقابل استيل آذين از ساعت 11 در زمين شركت واحد آغاز شد و ساعت 12:30 به پايان رسيد.

بازيكناني كه روز گذشته در تركيب اصلي پرسپوليس به ميدان رفته بودند، 45 دقيقه دويدند و تمرين سبكي انجام دادند.

بازيكنان ذخيره ابتدا با دويدن، خود را گرم كردند و با انجام حركات كششي، نرمشي و پاسكاري با توپ وارد تمرينات شدند و سپس در قالب دو تيم در دروازه هندبالي فوتبال بازي كردند.

* عليرضا حقيقي با لباس شخصي در تمرين امروز حاضر شد و بعد از مدتي از دايي اجازه گرفت و رفت.

 

 

 

* هوار محمد، مجتبي زارع، كريم باقري و محمد پروين به صورت اختصاصي تمرين كردند.


* 10 هوادار و ليدر تمرين امروز سرخ‌پوشان را از نزديك مشاهده كردند. ليدرها و هواداران براي بازيكنان پرسپوليس دسته گل آورده بودند و بابت اينكه آنها اجازه ندادند استيل آذين به رتبه سوم و كسب سهميه آسيا نزديك شود تشكر كردند.

آنها همچنين انتقاداتي از علي كريمي داشتند و مدعي شدند حرف‌هاي كريمي در مصاحبه‌هاي بعد از بازي با پرسپوليس صحت ندارد و همانطور كه عابدزاده در ديدار روز گذشته تشويق شد هيچ گونه هماهنگي براي شعار دادن عليه كريمي در كار نبوده است.

* علي دايي قبل از شروع تمرين 10 دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد و گفت: تساوي مقابل استيل آذين را فراموش كنيد چون بازي‌هاي مهم‌تري پيش رو داريم. بايد تمام سعي و تلاش خود را براي نتيجه گرفتن در اين مسابقات انجام دهيم و در زدن ضربات آخر به سمت چارچوب بيشتر دقت كنيم و فرصت‌ها را به راحتي از دست ندهيم.

* از نكات جالب توجه تمرين امروز سرخ‌پوشان نظاره گر بودن دايي در طول تمرينات با لباس شخصي بود.

* بازيكنان بعد از تمرين، سرد كردند و سپس راهي استخر و سونا شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)