مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم ابومسلم مشهد معتقد است در مدتی که با ابومسلم کار کرده است نتایج خوبی را بدست آورده است.


“علی حنطه” با اشاره به بازی مقابل سپاهان اظهارداشت: بازیکنان ابومسلم با مردانگی بازی کردند. آنها سعی کردند که از اعتبار و حیثت فوتبال مشهد دفاع کنند و در انجام این کار هم هیچ کوتاهی نداشتند. من دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

 

وی ادامه داد: من برای 5 بازی به این تیم آمدم و در 3 بازی 5 امتیاز گرفتم در حالی که این تیم در 17 بازی 7 امتیاز کسب کرده بود.

سرمربی ابومسلم با اشاره به اینکه مسئولان این استان باید سعی کنند یک تیم در لیگ برتر داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان باید برای آینده فوتبالی این شهر تلاش کنند. مگر مسئولان تبریز و اصفهان چه کار می‌کنند که تا این حد موفق عمل کرده‌اند اما در مشهد  این اتفاق نمی‌افتد. در طول 2 سال 2 تیم مشهدی از هم پاشیده می‌شود و هیچ کس پاسخگو نیست. ممکن است که از حرف من ناراحت شوند اما من دلم برای فوتبال این شهر می‌سوزد و حرف دلم را می‌زنم. مردم مشهد فوتبالدوست هستند و حیف است که پایتخت مذهبی کشورمان در لیگ برتر تیمی نداشته باشد.

 

حنطه در خصوص بازی سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خیلی خوبی است. آنها از کادر فنی فهیم و کاربلدی بهره می‌برند. بازیکنی مثل عمادرضا برای هر تیمی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. تبریک می‌گویم به قلعه‌نویی و ساکت اما باز هم تأکید می‌کنم که بازیکنان ابومسلم مقابل سپاهان مردانه فوتبال بازی کردند.

 

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است بازیکنان شما در 2 بازی آینده بی‌انگیزه ظاهر شوند آیا شما تدابیر خاصی اندیشیده‌اید، تأکید کرد: مطمئن باشید بازیکنان با تمام قدرت وارد این مسابقات می‌شوند. آنها فقط برای اعتبار و آبروی تیم مشهدی بازی می‌کنند. تمام سعی‌مان این است که پرسپولیس را در مشهد شکست دهیم و این دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)