مرجع خبری پرسپولیس : ابومسلم در روزهاي اخير دوباره اين بحثها را داغ کرده است، کوشش براي انتقال امتياز ليگ برتري راه آهن به مشهد، مقاومت راه آهن، مخالفت منتقدان اين خريدن ها و فروختن ها، استفاده از اهرم سياست و بقيه ماجرا

عجيب‌ترين صحنه مسابقات اين فصل برتر بدون ترديد به لحظه‌اي اختصاص دارد كه زمان مديرعامل ابومسلم به هنگام نماز شكر بازيكنان سپاهان بعد از قهرماني كنار آنها ايستاد و ايشان را همراهي كرد. اين در حالي بود كه در اين لحظه سقوط تيم او به دسته پايين‌تر قطعي شده و همه طرفداران ابومسلم در ورزشگاه به گريه و زاري مشغول بودند.


زمان كه بعد از اين ماجرا در مصاحبات با شبكه‌هاي تلويزيوني خبر از خريد امتياز يك تيم براي ليگ برتر و تيم‌داري در دسته اول و ليگ برتر داد، هنوز درگير مطالبات خود با بازيكنان است و گرچه با پشت‌گرمي استاندار اين‌گونه صحبت كرده اما شكي نيست كه بنيه مالي لازم براي اين كار را ندارد.


در مشهد بعد از فصلي فاجعه‌بار كه مدام با مشكلات مالي همراه بود هيچ‌كس حرف‌هاي زمان را باور نكرده است؛ به‌خصوص اينكه مقاومت جدي در زمينه انتقال يك تيم از يك شهر ديگر به مشهد وجود دارد و راه‌آهن كه به‌عنوان طعمه اول مدنظر ابومسلم بود با لابي‌هاي گسترده محمدحسن انصاري‌فرد فعلا در تهران باقي خواهد ماند.
به‌نظر مي‌رسد آنچه كه از افكار عمومي نيز برمي‌آيد اين است كه همان بهتر كه ابومسلم با حضور در دسته اول به شكل طبيعي خود را بازيابي كرده و به ليگ برتر بازگردد؛ كاري كه
قبلا نيز در دوره فيروز كريمي انجام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)