مرجع خبری پرسپولیس : پس از قهرماني سپاهان در ليگ برتر انتظار مي‌رفت که زردپوشان اصفهاني روزهاي آرامي‌را پشت سر بگذارند ولي حمله امير قلعه‌نويي به‌هادي عقيلي در رختکن ورزشگاه ثامن مشهد،همه چيز را تحت الشعاع قرار داد.


قلعه‌نويي معتقد بود که عقيلي بازي ضعيفي را از خود به نمايش گذاشت و همين موضوع باعث شد تا سرمربي سپاهان از مدافع ملي‌پوش تيمش به شدت انتقاد کند.البته صحبت‌هاي قلعه‌نويي فقط به مسايل فني مربوط نشد و در ادامه الفاظ ديگري از زبان امير خارج شد که خيلي‌ها را در رختکن بهت‌زده کرده بود.


نوع بازي عقيلي در نيمه دوم بازي سپاهان مقابل ابومسلم نشان مي‌‌داد که اتفاقي در رختکن براي وي رخ داده است. اين بازيکن ملي‌پوش و کاپيتان دوم سپاهان که رابطه خوبي با قلعه‌نويي ندارد، بعد از اشتباهي که در نيمه اول انجام داد و منجر به گلزني حريف شد، در بين دو نيمه و در رختکن به شدت مورد حمله سرمربي تيم قرار گرفت تا جايي که قلعه‌نويي به وي گفت:«… به آن تيم ملي که تو در آن بازي مي‌کني!»


عقيلي که خود از اشتباه نيمه اولش بسيار ناراحت بود، با شنيدن اين جملات سرش را پايين انداخته بود و واکنشي هم نشان نداد. قلعه‌نويي با فرياد از عقيلي خواسته وقتي او حرف مي‌زند،‌ سرش را بالا بگيرد. در اين لحظه بازيکن‌ها که‌ هاج و واج صحنه را تماشا مي‌کردند با ديدن عصبانيت شديد عقيلي، هر لحظه اين احتمال را مي‌دادند که او واکنش تندي از خود نشان بدهد، اما در حالي که ممکن بود کار به جاهاي باريک‌تر بکشد،هيچ عکس‌العملي از عقيلي سر نزد.


در اين ميان مديرعامل سپاهان، محمدرضا ساکت به ميان معرکه مي‌آيد و از عقيلي خواهش مي‌کند که به خاطر جشن قهرماني ماجرا را پي نگيرد. پس از اين ماجراها حالا عقيلي شرايط ويژه‌اي در سپاهان دارد و بعيد به نظر مي‌رسد در اين تيم ماندگار شود.او تصميمش را براي جدايي از سپاهان گرفته ولي فعلا دوست ندارد در اين مورد حرفي بزند.عقيلي در مورد اتفاقاتي که در بازي با ابومسلم افتاد، دقايقي با خبرگزاري فوتبال ايران گفت‌وگو کرد.


داستان درگيري لفظي‌ات با امير قلعه‌نويي چيست؟

درگيري لفظي يعني اينکه دو نفر با هم جروبحث کنند ولي من در اين ماجرا هيچ حرفي نزدم و فقط سکوت کردم.


مثل اينکه در رختکن به شدت از حرف‌هاي قلعه‌نويي ناراحت بودي؟

من اصلا دوست ندارم در مورد اين ماجرا حرف بزنم تا قضيه کش پيدا کند ولي بايد بگويم که توهين‌هاي ايشان را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم.البته او بزرگتر است و احترامش را نگه مي‌دارم و بهتر است که حرفي نزنم.

مي‌گويند وقتي قلعه‌نويي حرف مي‌زده،تو سر تکان دادي و اين باعث عصبانيت او شده است؟

اولا که من سرم پايين بود، دوما اگر من سر هم تکان داده باشم فکر نمي‌کنم که کار عجيبي باشد.وقتي توهين و فحاشي شنيدم خيلي خودم را نگه داشتم که فقط سرم پايين بود.


يعني تو در جواب جملات قلعه‌نويي هيچ جوابي ندادي؟

خير.من هيچ حرفي نزدم و خوشحالم که مقابل توهين و فحاشي‌هاي ايشان هيچ عکس‌العملي نشان ندادم و سکوت کردم. من خيلي ناراحت بودم و شايد خيلي‌ها نتوانند باور کنند که چه حرف‌هايي شنيدم ولي الان خوشحالم که آن زمان خودم را کنترل کردم.


قضيه داد و بيداد کردنت سر ميز صبحانه چه بود؟

اصلا اتفاق خاصي نيفتاد که بخواهم در اين مورد حرف بزنم.اين موضوع ربطي به اتفاقاتي که در رختکن افتاد ندارد.

از ابتداي فصل با قلعه‌نويي مدام مشکل داشتي.اينطور نيست؟

بله.


چرا تصميم به ترک سپاهان نگرفتي؟

دلايلي بود که امکان جدايي وجود نداشت.

نمي‌خواهي بگويي قلعه‌نويي در رختکن چه حرف‌هايي زد؟

من هيچ جوابي ندارم و در اين مورد بعدا اگر لازم باشد حرف‌هايم را مي‌زنم.


با اين شرايط اگر قلعه‌نويي در سپاهان بماند،تو حتما جدا مي‌شوي.اينطور نيست؟

الان صحبت نکنم بهتر است.بعد از ليگ همه چيز مشخص مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)