مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس از مربيان تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌آذين خواست حاشيه‌هاي به‌وجود آمده را هرچه زودتر تمام كنند.

محمود كلهر در خصوص مسائل پيش آمده بين مربيان تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌اذين اظهار داشت: عبدي و شاهرودي از همبازي‌هاي من هستند و از يك خانواده هستيم؛ دوست نداشتم اين مسئله رسانه‌اي شود چون اين دو مربي، سال‌ها در كنار هم بازي كرده بودند و اميدوارم كه اين موضوع هرچه زودتر به پايان برسد.

وي با بيان اينكه از اين مربيان مي‌خواهم حاشيه‌ها را تمام كنند ادامه داد: به اين دو مربي جوان ايران پيشنهاد مي‌كنم كه بيشتر در مورد مسائل فني و تقويت تيم خود صحبت كنند و سوابق دوستي خود را با اين حرف‌ها خراب نكنند.

 

 

اين پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم كه با كمك مسئولان باشگاه‌ها و سازمان ليگ، عبدي و شاهرودي هرچه زودتر به اين مسائل پايان دهند.

 

كلهر عنوان كرد: هواداران پرسپوليس يا استيل‌آذين به ورزشگاه مي‌آيند و با تمام وجود تيم و بازيكن محبوب خود را تشويق مي‌كنند. هواداران واقعي سرمايه‌هاي فوتبال هستند و بازيكنان بزرگ هرچه دارند از حضور همين تماشاگران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)