ضعیف‌ترین پرسپولیس عمرم را دیدم/ فصل بعد تغییرات ویژه‌ای خواهیم داشت


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در مصاف با ابومسلم بد بازی کردیم، بد گل خوردیم و بد باختیم و به اعتقاد من امروز ضعیف ترین پرسپولیس عمرم را دیدم چرا که بازیکنان برای این دیدار دقت و تمرکز لازم را نداشتند.

علی دایی پس از شکست 3 بریک مقابل ابومسلم در جمع خبرنگاران افزود: باید قبول کنیم که در دیدارهای اخیر نتوانستیم به طور شایسته و در خور نام پرسپولیس ظاهر شویم و در این دیدار نه تنها نتیجه نگرفتیم بلکه فوتبال هم بازی نکردیم و واقعا من نمی دانم که چگونه به این شکل بسیار بد باختیم.


وی تصریح کرد: تیم بزرگی همچون پرسپولیس نباید با زحمت به گل برسد و به راحتی گل دریافت کند و می بایست این ضعف ها را بررسی و ریشه یابی کنیم و البته من نمی توانم بپذیرم که این بازی نامطلوب به سبب حضور در فینال جام حذفی است چرا که اکنون پایان فصل فرا رسیده و برخی بازیکنان مراقب ساق پایشان هم هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم فکر و ذکرشان فینال جام حذفی شده بود، اذعان داشت: تیم ما یک مشکل اساسی داشت و آن هم عدم توجه بازیکنانم به این دیدار بود چرا که آنها فقط به دیدار با گسترش فولاد می اندیشند و فکر این نیستند پرسپولیس به میلیونها هوادار در سراسر ایران تعلق دارد و نباید اینطور بد کار کنیم.

 


وی ادامه داد: کادر فنی برنامه های زیادی را برای کسب نتیجه مناسب به کار می گیرد اما وقتی بازیکنان از موقعیت های بوجود آمده به طور صحیح استفاده نمی کنند و در مصاف با یک تیم دسته اولی نمی توانند خوب بازی کنند، به نظر من مشکل از کادر فنی تیم نیست.

علی دایی در خصوص تعویض شیث رضایی و دیگر تعویض‌هایی که در این دیدار داشت نیز گفت: تعویض شیث جنبه فنی داشت و اگر چه تیم ما در همان نیمه اول همه چیز را از دست داد اما بوسیله این تعویض‌ها تلاش کردیم تا قدرت تیم را افزایش دهیم و اشتباهات دفاع را جبران کنیم که در این بین البته عملکرد بازیکنانم مناسب نبود.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در فصل آینده تغییراتی را خواهد داشت افزود: تا پیش از این دیدار به فکر تغییر در تیم نبودم اما با اتفاقاتی که در بازی با ابومسلم رخ داد اگر در سه دیدار آینده که در جام حذفی و لیگ برتر داریم نتوانیم نتیجه لازم را کسب نکنیم باید یک تغییر و تحول ویژه در تیم ایجاد کنم.

علی دایی در خصوص قضاوت احمد صالحی در این دیدار گفت: به نظر من قضاوت این دیدار خوب بود اما در یک لحظه از بازی داور می توانست خطای پنالتی به نفع ما بگیرد با این حال تیم ما بد بازی کرد و این ضعف ما به هیچ وجه به داوری ربطی نداشت.

دایی در پاسخ به اینکه چرا پرسپولیس نسبت به زمان حضور کرانچار افت مکانی در جدول داشته است گفت: باید شرایط را مقایسه کنید و ببینید که زمان سرمربیگری کرانچار در اکثر دیدارها پرسپولیس میزبان بوده است و قطعا این موضوع می تواند نقش بسزایی در نتیجه گیری و رتبه داشته باشد ضمن اینکه خوشبختانه ما توانستیم به فینال جام حذفی هم برسیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: علی حنطه و بازیکنان ابومسلم توانستند با تمرکز و تلاش مقابل تیم ما پیروز شوند و به اعتقاد من اگر ابومسلم در طول فصل به همین شکل بازی می کرد الان سقوط نکرده بود و در مجموع برای این تیم و فوتبال خراسان آرزوی موفقیت دارم.

 

علی دایی پیش از ترک مشهد  تاکید کرد: شکست بدی را برابر ابومسلم متحمل شدیم، اما اگر بخواهیم به گونه‌ای دیگر به این بازی نگاه کنیم، این بازی تلنگری بود برای ما تا در بازی‌های آینده‌مان در جام حذفی، جدی و مقتدرانه ظاهر شویم.


وی تصریح کرد: تیم‌هایی که در برابر پرسپولیس بازی دارند معمولا با چند برابر توانشان به میدان می‌آیند و ما می‌دانیم که این مسئله در مورد تیم دسته اولی و خوب گسترش فولاد هم صدق می‌کند. بنابراین ما باید با در نظر گرفتن این مسئله در تبریز با تمام پتانسیلمان پا به میدان بگذاریم و جای هیچ اما و اگری را برای فتح جام حذفی نگذاریم.


علی دایی در انتها افزود: ما بلافاصله تمریناتمان را بر اساس آنالیز تیم گسترش فولاد آغاز می‌کنیم و با تمرکز کامل و با تمام قدرت به استقبال این بازی می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)