مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال استيل آذين گفت: از تيم هاي داخلي پيشنهاد داشته و از حضور در ايران پشيمان نيستم.


فريدون زندي پس از تساوي مقابل مس كرمان درباره اين ديدار اظهار داشت: در نيمه اول بهتر از مس كار كرديم و موفق شديم به گل هم برسيم، اما در نيمه دوم مس كرمان با تعويض‌هايي كه انجام داد و بازيكنان هجومي كه به تركيب اضافه كرد، بازي را در دست گرفت و ما هم كمي عقب رفتيم كه متأسفانه گل مساوي را دريافت كرديم.

وي افزود: در مجموع بازي بدي را در اين ديدار انجام نداديم و از نظر تاكتيكي خيلي بهتر از مس بوديم. البته ما هم موقعيت‌هاي زيادي نداشتيم، اما اين موضوع براي هر دو تيم وجود داشت. در فوتبال حرفه‌اي تيمي كه بهتر از موقعيت‌هايش بهتر استفاده كند، موفق و پيروز خواهد بود.

بازيكن تيم فوتبال استيل آذين با اشاره به شرايط بدني‌اش ادامه داد: در اين ديدار كمي از ناحيه كمر احساس ناراحتي مي‌كردم، اما با اين وجود تمام تلاشم را براي موفقيت استيل آذين انجام دادم.

زندي درباره حضورش در فصل آينده در ليگ برتر ايران عنوان كرد: از حضور در ايران پشيمان نيستم. صحبت‌هايي هم براي ادامه حضورم در ايران شده است، اما هنوز هيچ چيز معلوم نيست و همه چيز را به پايان فصل موكول مي‌كنم.

وي تصريح كرد: بايد در اين باره فكر كنم و سپس تصميم بگيرم. خوشبختانه همه چيز در ايران خوب است و شرايط براي پيشرفت در ليگ ايران وجود دارد. ماندن من براي فصل بعد دست خودم نيست و بايد خودم را بيشتر نشان دهم تا بتوانم نظر كادر فني را جلب كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)