باختيم گفتند حيا کن ، برديم گفتند رها کن

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تصميم‌گيري در مورد كاري كه كاپيتان ما در بازي با راه‌آهن انجام داد، با من است و همه بايد بدانند يقه بزرگ‌تر از مجيدي را هم مي‌گيرم.


صمد مرفاوي پس از پيروزي مقابل راه‌آهن در خصوص اين بازي اظهار داشت: از شروع مسابقه بر توپ و ميدان تسلط داشتيم و حملات خوبي را روي دروازه تيم راه‌آهن تدارك ديديم. نيمه دوم نيز كاملا در اختيار ما بود و بازيكنانم به همه چيز تسلط داشتند.

وي ادامه داد: تيم حريف دفاع بسته‌اي انجام داد، البته هر تيمي تاكتيك خاص خود را دارد و نبايد از حق بگذريم كه راه‌آهن بازي خوبي انجام داد. خوشبختانه توانستيم در دقايق پاياني روي دروازه حريف فشار بياوريم و خدا را شكر مي‌كنم كه 3 امتياز را گرفتيم.

مرفاوي در ادامه در خصوص درگيري لفظي با فرهاد مجيدي و شعارهاي پياپي هواداران استقلال عليه وي گفت: بازيكن آن چيز كه من مي‌خواهم را بايد انجام دهد، مي‌خواهد فرهاد مجيدي باشد و يا بزرگ‌تر از او. هوادار تيم استقلال نبايد كاري به من و بازيكن تيم داشته باشد. من مسئله‌اي را به فرهاد مجيدي تذكر دادم و او نيز بايد وظيفه اش را انجام مي‌داد.

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه از شعارهاي هواداران تيم استقلال ناراحت شده است افزود: مسئول فني تيم من هستم. آن هواداراني كه آن بالا شعار مي‌دهند بايد بدانند بيش از آنكه دل آنها بسوزد دل من براي بردن تيمم در زمين مي‌سوزد. آنها نبايد به اين مسائل ريز اعتراض داشته باشند.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيده بود، آيا واكنش شما به فرهاد مجيدي مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني به شخصيت استقلال لطمه‌اي وارد نمي‌كند گفت: حرف شما را قبول ندارم. به شخصيت تيمي استقلال هم هيچ لطمه‌اي وارد نشده است.

وي كه خيلي ناراحت به نظر مي‌رسيد ادامه داد: هرفردي مي‌خواهد ناراحت باشد، به من مربوط نيست. چه با فرهاد مجيدي چه با مجتبي محبوب مجاز، من بايد پاسخگوي هواداران باشم. اگر بر سر مجيدي فرياد نمي‌كشيدم اين گل را نمي‌زد.

مرفاوي در پاسخ به سؤال  كه پرسيد چرا هواداران استقلال در طول اين فصل بارها خواستار جدايي شما از تيم شده اند، گفت: آن هواداراني كه قصد و غرضي ندارند دستشان را مي‌بوسم و مخلص آنها نيز هستم اما آنهايي كه با غرض اين كار را انجام مي‌دهند به خدا واگذار مي‌كنم. گوشم از حياكن و رهاكن‌ها پر است.

سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبت‌هايش گفت: دلم خيلي پر است. قبل از من خيلي از مربيان كارهايي كردند و صداي هيچكس در نيامد؛ ولي من هواي آن بالايي‌ها را ندارم و به كسي باج نمي‌دهم. حتي آن زمان كه آن مربي‌ها قبل از من اينكارها را مي‌كردند شماي خبرنگار چنين سؤالاتي را از آنها نمي‌پرسيديد.

وي در ادامه در خصوص اينكه منظورش از آن مربي‌ها چه كسي است، گفت: كاري به اين مربي و آن مربي ندارم و اسم كسي را هم نمي‌آورم؛ ولي صحنه‌هايي را كه گفته‌ام به چشم ديده‌ام. من به دنبال چيزهاي ديگر نيستم و فقط حق و حقانيت را مي‌خواهم. بايد قبول كنيم كه ما به دنبال ستاره و ستاره‌بازي هستيم و اين مسائل به فوتبال ما كمك نخواهد كرد.

سرمربي تيم استقلال در خصوص اعتراض تماشاگران تيم استقلال پس از پايان مسابقه به او گفت: آن هواداري كه از مسائل فني سر در مي‌آورد نبايد اعتراضي داشته باشد. در طول اين فصل برديم گفتند حيا كند، باختيم گفتند رها كن، مساوي كرديم به ما فحاشي كردند ولي از ته دلم مي‌گويم آنها تماشاگران واقعي تيم استقلال نيستند.

وي در خصوص اعتراض سياوش اكبرپور هنگام تعويض گفت: اتفاقا سياوش تشكر هم كرد، اصل را رها كرده‌ و به اين مسائل فرعي مي پردازيد. فقط فرهاد مجيدي اعتراض كرد، البته من يقه بزرگ‌تر از مجيدي را هم مي‌گيرم.

مرفاوي در ادامه در خصوص اينكه آيا مجيدي در اختيار كميته انضباطي باشگاه قرار مي‌گيرد يا خير گفت: مجيدي اول در اختيار من است، بايد تصميم بگيرم كه چه‌كار كند. اينكه او در مسابقه بعدي ما بازي مي‌كند يا نه تشخيص من خواهد بود و باز هم مي‌گويم كه به او و بزرگ‌تر از او باج نمي‌دهم.

مرفاوي در مورد بحث داوري اين مسابقه گفت:‌ نمي‌توانم در خصوص داوري حرف خاصي بزنم. اگر اشتباهات داوري نبود شايد حالا ما در صدر جدول قرار مي‌گرفتيم، با اين حال داوران هم انسان هستند و بايد در بعضي از موارد به آنان حق داد.

وي در پايان در خصوص اينكه با توجه به نتايج ساير تيم‌ها چقدر براي استقلال شانس دوم شدن قائل است،‌ گفت: من به نتايج ديگر تيم‌ها كاري ندارم؛ اما تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه رتبه دومي را براي استقلال كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)