مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس  صحبت با یکی از باشگاههای آلمانی و همچنین پیوستن به استیل آذین را تکذیب کرد.

 

میثاق معمارزاده گفت: در بازی با ابومسلم به خاطر بیماری به مشهد نرفتم و در تهران ماندم. در مورد بازی و شکست پرسپولیس نظر خاصی ندارم، زیرا موفق نشدم بازی را تماشا کنم اما طبعا بازی خوبی برای پرسپولیس نبود و تیم بازی بدی ارائه داد و شکست خورد.

 

وی در خصوص عملکرد حقیقی و دریافت 3 گل از ابومسلم و اینکه چنین شرایطی هم در بازی با شاهین بوشهر نصیب وی شده بود و حقیقی هم بعد از این 3 گل به نیمکت تبعید شد،‌ افزود: اصلا جوابی برای این سوال شما ندارم. ناراحتی من از بازی نکردن طبیعی است. دوست دارم بازی کنم اما نظر دایی این بود که در این چند بازی اخیر از من استفاده نکند.

 

دروازه بان پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادش با این تیم گفت:

 

 

 

اگر اتفاق خاصی نیفتد قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم. کاشانی و دایی به من اعلام کردند که می‌توانم قراردادم را تمدید کنم اما به موقعش این کار را انجام می‌دهم.

 

همچنین وی در خصوص شایعه حضورش در استیل‌آذین خاطرنشان ساخت: با هیچ تیمی تاکنون صحبت نکردم. 3 بازی دیگر پیش رو داریم که تمام فکرم معطوف این 3 بازی است.

 

معمارزاده در خصوص اینکه با 3 گلی که حقیقی خورد، امکان دارد در بازیهای آینده شانس فیکس بازی کردن به وی برسد، اظهارداشت: من همیشه آماده‌ام و هیچ مشکلی از بابت بازی کردن ندارم. اگر دایی صلاح بداند بازی می‌کنم.

 

در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس به یکدیگر پاس نمی‌دهند حرف و حدیث زیاد است، حتی در بازی با ابومسلم این موضوع بیشتر مشهود بود. معمارزاده در این مورد خاطرنشان ساخت: اصلا چنین چیزی نیست بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر دوست و رفیق هستند. بچه‌ها همان بازیکنان مقابل صبا هستند که توانستند با اتحاد و رفاقت صبا را در آزادی شکست دهند. حتی در شکستهایی که تیم داشته این رفاقت در میان بازیکنان دیده می‌شد و هیچ وقت کمرنگ نشده است.

 

وی افزود: مادنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان از جام حذفی هستیم و شک نکنید صددرصد با کسب  این جام دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.


هفته گذشته یکی از روزنامه‌ها خبر از حضور معمارزاده در یکی از باشگاههای آلمانی اداد ما معمارزاده این خبر را تکذیب کرد و اذعان داشت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست؛ با این اخبار می‌خواهند برای من حاشیه درست کنند و این شایعات را کسانی درست کردند که با من دشمنی دارند بنابراین چنین خبری را بشدت تکذیب می‌کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه هواداران پرسپولیس و شور آنان را با هیچ چیز در فوتبال عوض نمی کند تاکید کرد: برای فصل آینده اولویت اول من تمدید قرارداد با پرسپولیس است و اگر با مدیریت باشگاه به توافق نرسیدم آنگاه به مقصد بعدی ام فکر خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)