سپهر حیدری: وقتی بازیکن ما در بین 2 نیمه با موبایل حرف می‌زند، بهتر از این نمی شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باور کنید از شکستی که داشتیم بسیار ناراحتم اما با غصه خوردن کاری نمی‌شود کرد و باید برای خوشحالی هواداران هم که شده جام حذفی را از آن خودمان کنیم.

“سپهر حیدری”  اظهارداشت: پرسپولیس هر سال 2 بازی کابوس‌وار انجام می‌دهد که امسال این کابوسها را در بازی با شاهین بوشهر و ابومسلم برگزار کردیم اما این بازی قبل از فینال جام حذفی مانند یک شوک برایمان بود. پرسپولیس در بازی با ابومسلم 5 درصد پرسپولیس هم نبود.


وقتی روز بد یک تیم باشد طبعا همین می‌شود که دیدید. تیم ما هیچ چیز نداشت. تمام بازیکنان در این دیدار بد بودند. ابومسلم هر سال یک بازی خوب انجام می‌دهد آن هم مقابل پرسپولیس است. اگر آنها از ابتدای لیگ اینطور بازی می‌کردند حالا یکی از سهمیه‌های آسیا را گرفته بودند. امیدوارم هر طور شده این تیم یا یکی از تیمهای مشهدی برای فصل آینده به خاطر امام رضا(ع) در لیگ بماند.


سال قبل هم با وجود شکستهایی که داشتند توانستند ما را شکست دهند مثل اینکه ما عادت داریم مقابل تیمهایی که مقابل اکثر تیمها بازنده هستند، شکست بخوریم. شاهین بوشهر و استقلال اهواز هم در اکثر بازیها شکست خوردند اما ما را بردند. آنها مقابل پرسپولیس بیشترین انگیزه را دارند. تنها روزی بود که خدا را شکر کردم بازی به اتمام رسید. ما بیشتر از همه چیز ناراحت هوادارانمان هستیم.

وی ادامه داد: بدترین موقع گل دوم را خوردیم. بعد از اینکه گل پرسپولیس را به ثمر رساندم تا آمدیم خوشحالی کنیم بعد از 30 ثانیه گل خوردیم. این گل فقط 30 ثانیه هوادارانمان را خوشحال کرد. در مورد گل خودم هم باید بگویم که این گل را با شیرجه و ضربه سر به ثمر رساندم اما کتفم بعد از زدن این گل آسیب دید و در حال یخ‌درمانی هستم. از وقتی دایی به تیم ملحق شده هرچه می‌خواستم گل بزنم نمی‌شد اما خدا را شکر طلسم شکسته شد و به ابومسلم گل زدم. شاید خواست خدا بود که نتوانیم خوشحال به تهران برگردیم. در این شکست کاشانی و دایی اصلا مقصر نیستند. دایی تیم را ریلکس کرد و کاشانی هم شرایط مالی بازیکنان را جمع و جور کرد اما بچه‌ها بد بودند. ما قبل از بازی با ابومسلم در گرم کردن تمرکز نداشتیم. یک سری از بازیکنان حرفه‌ای نبودند. دایی و عبدی هرچه فریاد می‌زدند تمرکز کنید هیچ اثری نداشت و حتی تعدادی از بازیکنان به فکر این بودند که چه زمانی بلیت برگشت می‌گیرند و به فکر بازگشت به تهران بودند یا یکی از بازیکنان در رختکن و بین 2 نیمه با موبایلش حرف می‌زد و می‌گفت در نیمه دوم می‌خواهم بازی کنم بهتر از این نمی‌شود؛ کدام بازیکن را سراغ دارید که بین 2 نیمه با موبایل حرف بزند؟

حیدری در خصوص از دست دادن رتبه دوم و سوم جدول گفت: کسب سهمیه فقط با عنوان قهرمانی مزه می‌دهد. هواداران ما فقط به این موضوع راضی هستند اما از این به بعد باید به فکر بازی با گسترش فولاد باشیم. این تیم از مربی باهوشی مانند کاظمی بهره می‌برد که 50 درصد گسترش فولاد است. در این بازی باقری به تیم ملحق می‌شود. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم ما را در این دیدار تنها نگذارند تا بتوانیم به این عنوان مهم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)