مرجع خبری پرسپولیس: اي كاش از خط دفاع پرسپوليس تعريف نمي‌كرديم. اي كاش مي‌گذاشتيم كار خودشان را بكنند و هماني باشند كه از اول فصل بوده‌اند.

 

در اين دو هفته قبل به اعضاي خط دفاعي پرسپوليس آنقدر گفتيم خوب بوديد كه در مشهد خراب كردند، بدجوري هم خراب كردند. آخر خوردن سه گل از تيم سقوط كرده ابومسلم، با دست‌هاي بالا رفته به علامت تسليم براي بازيكناني كه هر كدام ادعاي پوشيدن پيراهن تيم ملي را دارند چه توجيهي مي‌تواند داشته باشد؟

 

 

خط دفاع پرسپوليس مقابل صبا و استيل‌آذين عالي بود اما اين خوب بودن به سه بازي هم نكشيد كه كار خراب شد. دقيقه 11 بازي با ابومسلم را نگاه كنيد، توپ از سمت راست خط دفاع پرسپوليس جلو برده شد، ناصحي از مقابل محمد پاس به عقب داد، شيث به زمين افتاد. سپهر نگاه كرد و جراردو از مقابل چشمان اكبري توپ را به تور چسباند. در حالي كه حقيقي هم واكنش جالبي روي توپ نداشت.

 

دقيقه 18 را نگاه كنيد. توپ از جناح چپ پرسپوليس جلو برده شد، دانش‌دوست به‌راحتي از مقابل اكبري سانتر كرد و ضيغمي از ميان سپهر و شيث با ضربه سري آرام توپ را به دروازه رساند. روي اين توپ هم حقيقي واكنش نشان داد و ساده‌تر از حد تصور گل خورد.

 

كمي برويد جلوتر، دقيقه 29 كه منجر به پنالتي شد؛ ناصحي از جناح راست پرسپوليس پاس عمقي به كناره باكس هجده قدم فرستاد. شيث، بي‌خيال مشايعت ضيغمي شد- كاري كه هميشه خيلي خوب انجامش مي‌داد- و كار را به حقيقي سپرد، حقيقي هم خروجي بي‌احتياط داشت و براي توپ شيرجه رفت كه حركت او هر داوري را به اشتباه مي‌اندازد.

 

خط دفاع پرسپوليس در نيمه دوم هم در چند صحنه كند و سنگين بود تا مهاجمان حريف دوبار با حقيقي تقريبا در حالتي شبيه به تك به تك قرار بگيرند.

 

39 گل خورده در 33 بازي براي پرسپوليس آماري تكان دهنده است. نكته اسفبار آنجاست كه پرسپوليس در 5 بازي آخرش كه هم بد بازي كرده هم امتياز نگرفته 7 گل خورده و دريافت 3 گل در مشهد آمار خوب بازي با استيل‌آذين را هم خراب كرده است.

 

با آمدن دایی به جای کرانچار در نیم فصل دوم وضع دروازه بانی و خط دفاع پرسپولیس کمی بهتر شد به طوری که توانست در برخی مسابقات نمره قبولی را کسب کند اما این مسابقات بی تفاوت انتهایی فصل نشان می دهد هر طور شده حداقل باید مدافع به تازگی یاغی شده از سپاهان به هر ترتیب به اردوگاه سرخ کشیده شود تا بتواند به استاندارد یک تیم مدعی نزدیک تر شود.

ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)