سخنراني كاشاني در رختكن پرسپوليس

مرجع خبری پرسپولیس : شكست سنگين تيم پرسپوليس در مشهد نقطه تاريك ديگري بود بر عملكرد سرخ‌ها در بازي‌هاي ليگ 89!

 


حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس كه براي همراهي تيمش تا مشهد رفته بود پس از پايان بازي راهي رختكن سرخ‌ها شد. كاشاني كه به شدت از شكست سه بر يك سرخ‌ها مقابل تيم سقوط كرده ابومسلم دلخور و ناراضي بود، پس از اندكي تامل و حوصله سكوت رختكن سرخ‌ها را شكست: «با اين بازي و اين نتيجه نمي‌دانم چطور جواب مردم را بدهم. به اين اميد تا مشهد آمدم تا پيروزي پرسپوليس را ببينم. به دنبال اين بوديم تا سه امتياز را كسب كنيم و در جدول صعود كنيم ولي حالا تيم ما، پرسپوليس، سه گل از ابومسلم مي‌خورد.»

كاشاني كه مي‌كوشد تا پرسپوليس را به جايگاه خوبي برساند در ادامه با بغض از خاطرات تلخش و اتفاق بازي با ابومسلم سخن مي‌گويد: «حدود 60 ماه جبهه بودم و جدا از آن حال و هواي جبهه، در روزهاي جنگ لحظه‌هاي تلخي برايم رقم خورد. 60 ماه جبهه بودم و بعد هم برادر شهيدم روي دستم ماند ولي باور كنيد كه اين شكست و ناراحتي مردم به خاطر اين اتفاق‌ها به همان اندازه برايم سخت و تلخ بود.»

 


پرسپوليسي‌ها تمايل داشتند تا خبري از رختكن اين تيم به بيرون درز نكند و به همين دليل حرف و حديث‌هايي درمورد رختكن اين تيم به وجود آمد. يكي از جالبترين شايعاتي كه پس از اين بازي در خصوص رختكن پرسپوليس به وجود آمد، اين بود كه طبق شنيده‌ها سرپرست باشگاه در مورد سرمربي تيم با بازيكنانش سخن گفت:

«نمي‌دانم مشكل شما چيه! نمي‌دانم چرا اين‌طوري بازي مي‌كنيد و چطور مي‌شود ابومسلم كه به ليگ يك سقوط كرده، مي‌آيد و سه گل به پرسپوليس مي‌زند. به من بگوييد مشكل‌تان چيست. اگر فكر مي‌كنيد كه مي‌شود چيزي را درست كرد همين حالا بگوييد… اصلا اگر مشكل دايي است به من بگوييد تا بگويم از همين فردا دايي هم ديگر نيايد!»

پرسپوليس خانه‌تكاني مي‌كند


يكي از مسايل مهمي كه طي روزهاي اخير در مورد آن بحث شد، ماجراي جذب بازيكنان جديد بود. گويا بعضي از نزديكان باشگاه از مدتي پيش اعلام مي‌كنند كه باشگاه و دايي به دنبال خريد بازيكنان جديد هستند و به قول خودشان طوري رفتار مي‌كنند تا به بازيكنان شوك مثبت وارد شود ولي در ادامه كار به جايي مي‌رسد كه اين نقشه نتيجه معكوس مي‌دهد و بازيكنان دچار افت مي‌شوند.
گويا پس از پايان بازي ابومسلم – پرسپوليس در مورد اين موضوع نيز صحبت‌هايي بين كاشاني و دايي رد و بدل شده و كار به جايي رسيده كه سرمربي پرسپوليس با توجه به عملكرد بازيكنانش در ديدار با ابومسلم مجبور مي‌شود تا صحبت‌هاي جديدي ارايه دهد: «ما دنبال آوردن بازيكن جديدي نبوديم ولي اين عملكرد شما باعث شد تا تصميمات جديدي بگيريم. اگر در بازي‌هاي آينده روند اينطوري باشد و نتوانيد همه‌چيز را درست كنيد، مجبوريم براي فصل آينده تصميمات جديدي بگيريم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)