مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته داوران گفت: پنالتي ابومسلم مقابل پرسپوليس مشكوك بود و مي‌توانست گرفته نشود.

مسعود عنايت با ابراز رضايت از داوري ها در رقابت هاي هفته گذشته ليگ برتر اظهار داشت: داوري ها خوشبختانه در مجموع خوب بود و در ديدارهاي فولاد –ذوب آهن، پاس همدان –سايپا، مقاومت –شاهين بوشهر و استيل –مس كرمان قضاوت ها خوب بود و تيم ها جوانمردانه بازي كردند به خصوص ديدار پاس همدان و سايپا كه براي پاس همدان يك بازي حياتي بود.تا اين لحظه از پاس همدان هم اعتراضي دريافت نكرده ايم.

عنايت گفت: در ديدار ابومسلم و پرسپوليس يك پنالتي براي ابومسلم گرفته شده كه برخي كارشناسان اعتقاد دارند پنالتي بوده و برخي نه، اما به نظر من صحنه مشكوك است و مي توانست پنالتي نباشد.

 

 

 

در بازي سپاهان و يپكان گل سپاهان به درستي به ثمر رسيد و كار خوب كمك داور قابل تقدير است.

 

رئيس كميته داوران تصريح كرد: در ديگر ديدارها هم شرايط مثل ديدارهايي بود كه گفتم اما صحنه اي مشكوك هم ديده شد. در ديدار استقلال تهران و راه آهن كمك داور در يك صحنه نبايد دخالت مي كرد كه خوشبختانه داور بازي را كنترل و با كار شروع مجدد بازي را ادامه داد.

 

در بازي تراكتور – استقلال اهواز گل استقلال روي كار درست كمك داور مردود اعلام نشد. درباره وقت اضافه اي كه گرفته شده گزارش ناظر داوري حاكي از آن است وقت اضافه درست بوده است.

 

در ديدار صبا و ملوان يك پنالتي براي ملوان گرفته نشده كه طبق گزارش ناظر داوري نظر داور درست نبوده است و داور پنالتي نگرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)