مرجع خبری پرسپولیس : امیر قلعه‌نویی پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با سپاهان یکی دو روز پیش قرارداد خود را تمدید کرد تا فصل آینده هم زردهای اصفهانی را هدایت کند.

قلعه‌نویی بلافاصله پس از تمدید قرارداد لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مسوولان سپاهان ارائه داد.

قلعه‌نویی لیستی از بازیکنان فعلی سپاهان که فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتند تهیه کرد تا باشگاه برای تمدید قرارداد با آنها وارد مذاکره شود. عده‌ای از بازیکنان به لحاظ فنی مورد تایید قلعه‌نویی نیستند و برخی دیگر هم به لحاظ حاشیه‌ای جایی در لیست فصل آینده سپاهان ندارند. آرماندوسا، بهمن طهماسبی، فرزاد حاتمی، هادی جعفری و جواد ماهری بازیکنانی هستند که قلعه‌نویی از نظر فنی آنها را تایید نکرده و نام شان را بین بازیکنان فصل آینده سپاهان قرار نداده است.

از طرفی دیگر چند بازیکن بزرگ هستند که به دلیل مشکلات حاشیه‌ای جایی در لیست سال آینده قلعه‌نویی ندارند. هادی عقیلی به دلیل درگیری‌ مداوم با قلعه‌نویی در طول فصل مورد تایید سرمربی سپاهان نیست تا اولین بازیکنی باشد که به احتمال قطع به یقین از سپاهان جدا می‌شود. از سویی دیگر قلعه‌نویی مخالف سرسخت بازیکن سالاری در تیم های تحت رهبری‌اش است. به همین خاطر گفته می‌شود محرم نویدکیا هم دومین بازیکنی است که نامش در لیست فصل جدید قلعه‌نویی جایی ندارد. نویدکیا نقش مهم یدر تصمیمات باشگاه سپاهان دارد و همین مسأله باعث شده تا قلعه‌نویی قلم قرمز روی نام کاپیتان سپاهان بکشد. عمادرضا اما سومین مهره درشت سپاهان است که برای لیگ دهم مورد تایید قلعه‌نویی نیست.

قلعه‌نویی، عمادرضا را عامل اصلی حذف سپاهان از لیگ قهرمانان می‌داند و به همین خاطر قصد ندارد او را برای سال آینده در این تیم اصفهانی حفظ کند. البته نبود مدرسه عرب زبان در اصفهان و مصاحبه‌های مکرر عمادرضا پیرامون جدایی از سپاهان هم مزید بر علت شده تا قلعه‌نویی این تصمیم را راجع به آینده عمادرضا اتخاذ کند.

البته تمام این اخبار در حد گمانه‌زنی است اما تصمیم قلعه‌نویی برای فرار سپاهان از حاشیه بازیکنان بزرگ تصمیمی قاطع از سوی سرمربی اصفهانی‌ها است تا امیر در اصفهان هم به یک ژنرال تبدیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)