مرجع خبری پرسپولیس : امير قلعه‌نويي كه سپاهان را قهرمان كرده سر از پا نمي‌شناسد: «خدا را شكر كه موفق شديم پس از يك سال سخت و پرفشار، كاري كنيم كه مردم خوشحال شوند.

 

پنج‌شنبه يكي از روزهاي زيباي اصفهان را شاهد بوديم. زماني كه خوشحالي مردم را مي‌ديدم خدا را شكر كردم كه توانستيم در شادي مردم اندكي سهيم باشيم. »

 

كمتر كسي تصور مي‌كرد با حذف سپاهان از ليگ قهرمانان هواداران تا اين حد از بازي سپاهان مقابل پيكان و جشن قهرماني اين تيم استقبال كنند.

 

امير قلعه‌نويي می گوید: «مردم و هواداران، بد و خوب را از هم تشخيص مي‌دهند و مرد و نامرد را به خوبي مي‌شناسند. وقتي مي‌بينند سپاهان فوتبال را زيبا بازي مي‌كند و در ليگ تمام ركوردها را شكسته است به آن افتخار مي‌كنند. معتقدم مردم مي‌خواستند با روش خود محبت‌شان را به تيم محبوبشان نشان دهند.»

 

امير قلعه‌نويي پس از انجام توافقات نهايي، قرارداد داخلي خود را با سپاهان امضا كرد تا سال آينده هم در خدمت اين تيم اصفهاني باشد. قلعه‌نويي جو حاكم بر سپاهان را عامل اصلي تصميم خود عنوان مي‌كند: «خوشبختانه جو خوبي در سپاهان حاكم است به همين خاطر من هم خوشحالم كه يك فصل ديگر در خدمت سپاهان هستم. پنج‌شنبه شب ساكت قرارداد سفيد جلوي من گذاشت و من هم با اعتماد و احترام به او آن را امضا كردم و تعيين مبلغ را در اختيار ساكت قرار دادم. »

حدود يك هفته پيش بود كه جنگ رسانه‌اي ميان قلعه‌نويي و هادي عقيلي آغاز شد و حواشي بسياري بين سرمربي و مدافع ملي‌پوش سپاهان به وجود آمد.

 

قلعه‌نويي اما اين حواشي راتمام شده مي‌داند: «بين من و عقيلي هيچ مشكلي وجود نداشت و فقط به اين بازيكن تذكر فني دادم و او هم فقط گوش كرد. البته بعضي‌ها كه در جمع كردن حواشي تيم خود ناتوان هستند به دنبال دامن زدن و ايجاد حاشيه براي تيم‌هاي ديگر هستند،

 

همه اين موضوع را مي‌دانند و نمي‌توان آن را كتمان كرد اما بايد بگويم اين موضوع تمام شده است و ديگر نبايد به اين مساله دامن زد.»

 

گفته مي‌شود هادي عقيلي جايي در ليست امير قلعه‌نويي براي سال آينده ندارد. پاسخ نه‌چندان قاطع قلعه‌نويي به اين سوال اما ابهامات پيرامون اين خبر را بيشتر مي‌كند: «عقيلي بازيكن بزرگي است و براي تيم ملي و سپاهان زحمات زيادي كشيده، جواب اين سوال را نمي‌دهم اما من فهرست بازيكنان مدنظر خود را براي تمديد قرارداد به باشگاه ارائه داده‌ام.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)