مگر قرار است در اين دو سه بازي چه اتفاقي بيفتد؟

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس نسبت به تعويض‌ها و نگرش به تغييرات تركيب تيمشان گله‌مندند و اين مورد را عجيب مي‌دانند.


يكي از بازيكنان پرسپوليس كه نمي‌خواست نامي از او برده شود مي‌گفت: «علي دايي اشتباه کرد و  دارد تاوان اشتباهش را پس مي‌دهد. اصلا پيش خودتان فكر كرده‌ايد كه چرا مجتبي شيري كه بهترين بازي را مقابل صبا و استيل‌آذين انجام داد  از تركيب بيرون رفت و جاي خودش را به شيث داد؟


بنده خدا مجتبي الان ديگر با چه انگيزه‌اي به فكر بازي كردن در تركيب فيكس تيم باشد؟» دايي اين اشتباه را قبلا در مورد يكي دو بازيكن ديگر هم انجام داده بود. او در بين دو نيمه و بعد از يكي دو اشتباه شيث، او را از بازي بيرون كشيد و شيري را به جايش وارد زمين كرد. حالاست كه بايد از دايي پرسيد شيث چگونه بايد به لحاظ رواني خودش را آماده بازي بعدي كند؟

 

 

در واقع سرمربي پرسپوليس با تصميم عجيبش باعث شد دو مدافع مياني برجسته خود به لحاظ روحي آسيب ببينند و حالا خود سرمربي بايد در بازگرداندن آنها به شرايط مسابقه نهايت تلاشش را به كار بگيرد.» بي‌انگيزگي البته آفتي است كه به جان بازيكنان ذخيره افتاده.

همان بازيكن مي‌گويد: «نمي‌دانم ديگر بايد در تمرين ها چكار كنم. هفته‌هاست كه خوب تمرين مي‌كنم اما بازي نمي‌كنم و ديگر انگيزه‌اي براي اين دو سه بازي ندارم. اصلا مگر قرار است در اين دو سه بازي چه اتفاقي بيفتد؟» وي ادامه مي‌دهد: «اوضاع تيم ما واقعا خراب است و تقريبا همه بازيكنان ذخيره انگيزه‌اي براي بازي كردن ندارند.

در ضمن تصميمات سرمربي براي بازي دادن به نفرات ذخيره مشخص است و مي‌شود فهميد كه اولين و آخرين تعويض چه كساني هستند.» اين بازيكن در پايان مي‌گويد: «خوب شد فينال جام حذفي باقي مانده و براي قهرمان شدن در اين جام شانس داريم وگرنه با اين نتايج در ليگ، تيم ما چه حرفي براي گفتن دارد؟»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)