مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: بايد از فدراسيون دووميداني نماينده‌اي حاضر مي‌شد تا تماشاگراني كه سنگ‌هاي بزرگ را با قدرت پرتاب مي‌كردند براي پرتاب ديسك و نيزه انتخاب مي‌كرد.



علي دايي پس از برتري يك بر صفر برابر گسترش فولاد تبريز در ديدار رفت فينال جام حذفي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه درباره اتفاقات پايان بازي پرسيد، گفت:
نمي‌دانم بايد اينجا در مورد فوتبال صحبت كنم يا حاشيه‌هاي آن. در آخر مسابقه اتفاق‌هايي افتاد كه من به عنوان يك آذري انتظارش را نداشتم. براي تمام آذري‌ها احترام قائل هستم و همه آنها را دوست دارم.


وي ادامه داد:
آذربايجاني‌هاي اصيل ميهمان را با سنگ نمي‌زنند و به او بد و بيراه نمي‌گويند. به نظرم امروز آذربايجاني‌ها در ورزشگاه نبودند و افراد ديگري حضور داشتند.

دايي اظهار داشت:
بايد امروز از فدراسيون دو و ميداني نماينده‌اي در اين ورزشگاه حاضر مي‌شد تا اين نفراتي كه سنگ‌هاي بزرگ را با قدرت تا ميانه زمين پرتاب مي‌كردند براي پرتاب ديسك و نيزه انتخاب مي‌كرد. يكي از اين سنگ‌ها به پاي سامان آقازماني بازيكن پرسپوليس خورد و او مصدوم شد.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد:
در مورد فوتبال هم بايد بگويم از گسترش فولاد شناخت خوبي داشتيم. بازيكنان در اين مسابقه زحمت زيادي كشيدند و مستحق اين پيروزي بوديم اما هنوز كار براي ما تمام نشده است. مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. ما حتي ضربه پنالتي را هم از دست داديم.

دايي عنوان كرد:
اكنون نصف راه قهرماني را طي كرديم اما بازي سختي در مسابقه برگشت داريم. اميدوارم با حضور هواداران پرشور پرسپوليس به مراتب بازي بهتر از امروز انجام دهيم تا قهرماني را در تهران با برد جشن بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه شيوه بازي اين تيم مانند بحرين بود و بازيكنان پرسپوليس وقت كشي مي‌كردند گفت: اين نظر شما است. من براي آن احترام قائلم اما اين نظر را قبول ندارم. پرسپوليس امروز ضعيف بازي نكرد. ما برد مي‌خواستيم كه آن را به دست آورديم. زماني كه بازيكن من مصدوم مي‌شود داور بايد براي حفظ سلامتي بازيكن بازي را متوقف كند كه يك بار اين كار را نكرد اما من شكوري را به دليل مصدوميت تعويض كردم. پرسپوليس به دنبال وقت كشي نبود.

دايي در مورد اينكه چرا امروز فقط به او بي‌احترامي شد گفت: من تمام آذري‌ها را دوست دارم و آنها را برادر بزرگ و كوچك خود مي‌دانم و تا آخر عمر هم مديون آنها هستم.

دايي در مورد بازي گسترش فولاد گفت
: فوتبال همين است. زماني پرسپوليس نيز برابر حريفان خوب بازي مي‌كند اما به واسطه خوب بازي كردن به ما 3 امتياز نمي‌دهند. فولاد با توجه به بازيكنان قد بلندي كه داشت به بازي هوايي روي آورد و چند فرصت گلزني هم به دست آورد كه به دليل بد شانسي و يا علت ديگر آن را از دست داد. روزي هم تيم من 15 فرصت گلزني را از دست مي‌دهد و امروز خدا را شكر مي‌كنم كه گل نخورديم.

وي يادآور شد:
گسترش فولاد موقعيت گل داشت اما كمك داور هم خيلي اشتباه كرد و آفسايد 2 متري مهاجم اين تيم را نگرفت. من منكر بازي خوب اين تيم نيستم اما پرسپوليس منطقي تر و عقلاني تر بازي كرد و برنده شد.

سرمربي پرسپوليس در مورد تغييرات در فصل آينده اين تيم اظهار داشت:
دو بازي ديگر داريم كه فينال جام حذفي براي من بسيار مهم است. پس از فينال در مورد تقويت و تغييرات تيم فكر مي‌كنم اما تغييرات زيادي در تيم ايجاد نخواهم كرد. پس از گذشت دو سوم از فصل به پرسپوليس آمدم و فصل آينده اين تيم بهتر كار خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)