مرجع خبری پرسپولیس : زننده تك گل تيم فوتبال پرسپوليس گفت:” هنوز خودمان را قهرمان جام حذفي نمي دانيم.


ما يك بازي سنگين ديگر پيش رو داريم كه بدون غرور، براي فتح جام در برابر بيش از صد هزار هوادار در ورزشگاه آزادي به ميدان مي رويم. قهرماني ما در حضور آنها ممكن است.”

شيث رضايي پس از پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس در برابر گسترش فولاد تبريز در بازي رفت فينال جام حذفي در تبريز،  گفت:” پس از بازي با ابومسلم هفته سختي را پشت سر گذاشتيم. ما يك مجموعه هستيم و فشار بر مديريت يا سرمربي تيم يعني فشار بر همه ما. تركش هاي انتقادها به سرمربي و مديريت تيم به ما هم گرفت و  به همين خاطر پس از بازي مشهد، هم قسم شديم كه به خاطر هواداران با تمام قدرت در بازي هاي باقيمانده ظاهر شويم.”

 

وي تاكيد كرد: خدا را شاكريم كه توانستيم در يك بازي سخت در برابر انبوه هواداران حريف كار را تا حدودي تمام كنيم و فولاد گستر را در زمين خودش شكست دهيم.

رضايي درباره گلي كه در اين بازي به ثمر رساند گفت:من براي گلزني در اين بازي سفره حضرت رقيه نذر كرده بودم و حالا هم اين گل را به حضرت رقيه تقديم مي كنم. من پس از عمل جراحي كه داشتم براي اينكه از هر بازي هم سالم بيرون بيايم يك گوسفند براي حضرت ابالفضل نظر كردم چرا كه بازي كردن با اين وضعتي كه دارم خطرناك است و خدار را شكر تا امروز هم اتفاقي برايم نيفتاده است.

كاپيتان دوم تيم فوتبال پرسپوليس درباره توهين هاي تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بازيكنان و به ويژه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، تصريح كرد: بي احترامي هايي كه به آقاي دايي شد تاسف برانگيز بود. به هيچ عنوان فكر نمي كردم به دايي كه افتخار فوتبال ماست و احترام آن به همه واجب است اينقدر توهين شود. اميدوارم ديگر شاهد چنين صحنه هاي در ورزشگاه ها نباشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)