مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي آن دسته از تماشاگران تبريزي كه عليه من شعار داده و بي‌غيرت خطابم كردند، متاسفم.

علي دايي اظهار داشت: خوشحالم كه بازي اول خود در جام حذفي را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و حالا بايد به فكر 90 دقيقه حساس بازي برگشت در ورزشگاه آزادي باشيم. از همه هواداران پرشور پرسپوليس دعوت مي‌كنم در جشن قهرماني ما شركت كنند.

 

وي در مورد اتفاقات رخ داده در تبريز گفت: براي بخشي از تبريزي‌ها كه به من لقب بي‌غيرت داده و توهين كردند متاسفم. هميشه تبريز و مردمانش را دوست دارم و هرگز مهر آنان از دلم خارج نمي‌شود اما براي آن عده متاسفم.


سرمربي پرسپوليس افزود: اگر بردن فولاد گستر تبريز بي‌غيرتي است عيبي ندارد به من بگويند بي‌غيرت، اما در يك بازي فوتبال موفق شديم كه حريف خود را شكست دهيم و دليل اين حرف‌ها را نمي‌دانم.


دايي ادامه داد: براي مسئولان تبريزي متاسفم كه در تمام 90 دقيقه بازي امنيت در ورزشگاه نبود. سنگ‌هايي به زمين پرتاب مي‌شد كه باورنكردني بود، حتي اين سنگ‌ها از زير نيمكت به پاي بازيكنان مي‌خورد.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص خبر حمله به وي و مجروح شدندش تاكيد كرد: از رسانه ها ناراحتم. اعلام شد كه من با چاقو مجروح شده ام و برخي هم گفتند به خاطر اين برخورد ايدز گرفته ام. يك ناشناس با شيء تيزي به من ضربه زد ولي هيچ مشكلي بوجود نيامد، اين مسئله را بيش از حد بزرگ كردند.


وي افزود: اميدوارم بيش از پيش به شايعات دامن زده نشود. در مرحله اول جام حذفي موفق بوديم و با تمام قدرت و با هواداران پرشور خود از حالا به فكر بازي مقابل فولادگسترش تبريز در تهران خواهيم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)