اول فصل به پرسپولیس خوشبین نبودم / کرانچار در ارتباط با بازیکنان مشکل داشت

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل با اینکه بازیکنان خوبی به خدمت گرفته بودیم اما به حضور در فینال و یا قهرمانی جام حذفی خوشبین نبودم.

 

محمود خوردبین  افزود: ما ابتدای فصل از نظر فنی مشکلات زیادی داشتیم و به همین خاطر امیدوار نبودم که بتوانیم در لیگ برتر موفق شویم و یا به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.


وی ادامه داد: کرانچار در برقراری ارتباط با بازیکنان مشکل داشت و به همین خاطر با اینکه بازیکنانی خوبی را به خدمت گرفته بودیم اما نتوانستیم شرایط خوبی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

 

با آمدن علی دایی شرایط فرق کرد و بازیکنان با روحیه و انگیزه بهتری بازیها و تمرینات را دنبال کردند و شرایطی را فراهم آوردند که حالا ما در آستانه قهرمانی جام حذفی هستیم.

 

خوردبین با ابراز امیدواری از اینکه پرسپولیس بتواند در بازی برگشت نیز برابر گسترش فولاد تبریز به پیروزی برسد خاطر نشان کرد: تیم تبریزی فوتبال خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و از بازیکنان باتجربه و بزرگی سود می برد.


وی افزود: با این حال شرایط بازی در تهران فرق دارد و ما تلاش می کنیم با حضور و حمایت تماشاگران‌مان به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


محمود خوربین در پایان گفت: با اینکه تیم ما در طول فصل نوسانات زیادی داشت اما همین که توانسته‌ایم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم باید از نتایج و عملکرد تیم راضی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)