مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى مهاجم پرسپوليس معتقد است كه بازيكنان اين تيم در ليگ نهم حرفه اى هوادارانشان را خيلى اذيت كرده اند و با قهرمانى در جام حذفى بايد از خجالت شرمندگى طرفداران پرسپوليسى درآيند.گفت وگو با وى را بخوانيد:


• بازى با گسترش فولاد در تبريز چطور بود؟

– گسترش فولاد تيم خوبى بود اما ما با تجربه تر از آنها بوديم و پخته تر عمل كرديم و گل زديم. البته مى توانستيم يك گل ديگر هم بزنيم اما به قول آقاى دايى شايد اگر ۲ بر صفر مى برديم، غرور ما را مى گرفت و در بازى برگشت به مشكل مى خورديم اما الان با حواس جمع تر در تهران بازى مى كنيم تا قهرمان شويم و يك جام به هوادارانى تقديم كنيم كه يك سال آنها را اذيت كرديم.

 


• از نتيجه بازى راضى بوديد؟

– ناراضى نيستيم اما جو تبريز خيلى بد بود و خيلى سنگ مى زدند و خودم مى ترسيدم كنار زمين بروم چون ممكن بود سنگ توى سرم بخورد و بميرم چون سنگهاى بزرگى پرت مى كردند. همه بچه هاى تيم ما مى ترسيدند و تمركز نداشتيم فقط خدا كمك كرد كه سالم از زمين خارج شديم.

يك مشت تماشاگرنما كه معلوم نبود سنگها را از كجا آورده بودند، به اتوبوس ما هم حمله كردند و جو وحشتناكى بود.

 


• الان خودتان را قهرمان جام حذفى مى دانيد؟

– ما تا ثانيه  آخر مى جنگيم و جز قهرمانى چيزى تو ذهنمان نيست و تا آخرين لحظه تلاش مى كنيم. هنوز قهرمان نشديم و يك بازى ديگر در تهران داريم كه با تفكر قوى و درايت و تجربه اى كه داريم، تلاش مى كنيم تا ببريم. مى خواهيم با يك برد خوب قهرمان شويم.


• در مورد بازى با سپاهان چه صحبتى دارى؟

– بازى پرسپوليس و سپاهان در چند سال اخير خيلى حساس شده است اما بايد درايت آقاى دايى را براى اين بازى ببينيم. شايد دايى بخواهد به يك عده استراحت بدهد چون بازى برگشت فينال جام حذفى مانده و نخواهد با تمام قوا به زمين برويم.


• يعنى بازى با سپاهان برايتان حساسيت و اهميتى ندارد؟

– دارد، ما كه نمى رويم تو زمين آنها را نگاه كنيم اما بايد ببنيم على دايى چه تصميمى مى گيرد. ما در اصفهان يك بر صفر از سپاهان عقب افتاديم و ۱۰ نفره هم شديم اما يك گل زديم و ۲ پنالتى هم نزديم.


• پس اين بازى برايتان مهم است؟
– بله، همه بازيهاى پرسپوليس مهم است چون تيم ما هوادار زياد دارد و طرفداران پرسپوليس دوست ندارند ما به باخت و مساوى فكر كنيم.


• سپاهان را مى بريد؟

– ان شاء الله ، با قدرت به زمين مى رويم و با يك بازى محكم آنها را مى بريم تا حداقل ليگ برتر را با خوبى به پايان برسانيم. هر چند دوم يا سوم نشديم اما مى خواهيم با خاطره اى خوب ليگ را تمام كنيم.


• تو بچه شيراز هستى و در مقاومت سپاسى بازى كردى. فكر مى كنى اين تيم به ليگ يك سقوط مى كند؟

– هم راه آهن تيم من بوده و هم مقاومت، من از راه آهن پيشرفت كردم و فوتبالم را مديوم راه آهن هستم. مقاومت را هم خيلى دوست دارم چون اولين تيم ليگ برترى ام بوده و هر كدام بيفتد ، ناراحت مى شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)