مرجع خبری پرسپولیس : فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر برای دیدار پایانی لیگ برتر و مراسم قهرمانی برنامه‌های ویژه ای دارند.


با توجه به برگزاری دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی و حضور پر شمار طرفداران دو تیم در ورزشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار اختتامیه لیگ نهم و مراسم اهدای جام و مدالهای قهرمانی برنامه های ویژه‌ای خواهند داشت. به همین خاطر سکوی قهرمانی مناسبی طراحی و تشکیل سازه‌ای زیبا که بتواند در دید همگان باشد، آماده شده است.

قرار است برای خبرنگاران جایگاهی طراحی شود که سازه مربوط به خوبی در دیدشان برای پوشش دادن مراسم قرارگیرد. هم‌چنین برای حضور مقامات هم جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و با توجه به حضور مقامات بلند پایه سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال، نمایندگان مجلس و نمایندگان هیات دولت و مدیران دو باشگاه بزرگ ایران یعنی سپاهان و پرسپولیس در این مراسم، برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم جام قهرمانی جایگاه مناسبی طراحی شده است.

ضمن اینکه با آغاز مراسم اهدای جام، نورافشانی در مقیاس استیج و به احتمال فراوان در سراسر ورزشگاه آزادی به همراه کاغذ رنگی پاشی انجام خواهد شد. هم‌چنین با توجه به هفته میراث فرهنگی و گردشگری که از 28 فروردین تا 3 خرداد خواهد بود این هفته هم گرامی داشته خواهد شد.

پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سپاهان از چهار پیشکسوت هم تجلیل به عمل خواهد آمد.تابش(پیشکسوت سپاهان) حجازی (پیشکسوت باشگاه استقلال)، همایون بهزادی و مرتضی احمدی (پیشکسوت پرسپولیس وهنرمند جاودانه تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون) از سوی فدراسیون و سازمان لیگ مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)