مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: پرسپوليس اگر باز هم با تيم گسترش فولاد با وجود پرتاب سنگ و كلوخ برخي تماشاگران و نامساعد بودن شرايط بازي كند مي‌تواند اين تيم را با اختلاف دو گل در تبريز شكست دهد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره بازي مقابل تيم گسترش فولاد تبريز در مسابقه رفت فينال جام حذفي، اظهار كرد: اول از همه بايد خدا را شكر كنيم كه موفق شديم يك بازي سخت را با پيروزي پشت سر بگذاريم. به نظر من اين بازي از بازي برابر تراكتورسازي شرايط دشوارتري داشت.


در آن بازي تنها تراكتورسازي بود كه تشويق شد، اما برابر فولادگستر با پرتاب سنگ و كلوخ و انواع كارها مي‌خواستند بازي را خراب كنند و تيم ما را تحت فشار قرار دهند. متاسفم براي مسئولين برگزاري بازي كه اجازه دادند به راحتي يك نيمه بازيكنان پرسپوليس با ترس و لرز روي نيمكت بنشينند و يا درون زمين بازي كنند. واقعا شرايط اصلا مساعد نبود و من به بازيكنان‌ام كه در آن شرايط سخت يك بازي خوب و محكم به نمايش گذاشتند تبريك مي‌گويم و اعتقاد دارم پيروزي در اين ديدار كمترين حق ما بود كه به آن رسيديم

 

 

وي درباره دوگانگي فضاي استاديوم يادگارامام (ره) تبريز با ديدار با تيم تراكتورسازي، تصريح كرد: به جو ورزشگاه نگاه نكنيد كه به من مي‌گفتند بي‌غيرت! شايد آن روز فوتبال دوستان تبريزي دوست داشتند من پرسپوليس را رها كرده و تيم را طوري ارنج مي‌كردم كه فولادگستر پيروز مي‌شد. شايد آن موقع مي‌شدم باغيرت! اما غيرت اين بود كه من بالاي سر پرسپوليس ايستادم و تا زماني هم كه با اين تيم قرارداد دارم با جان و دل به كارم ادامه خواهم داد و براي موفقيت پرسپوليس هر چه در توان دارم خواهم گذاشت.

دايي درباره شرايط پرسپوليس در بازي برگشت گفت: پيش از اين هم گفته‌ام كه ما 50 درصد راه رفته‌ايم و بازي سختي را در تهران پيش‌رو داريم. به هيچ عنوان حريف را دست كم نخواهيم گرفت و با تمام قدرت و توان مي‌آييم كه به اميد خدا تيم پيروز ميدان باشيم و جام قهرماني را با پيروزي بالاي سر ببريم. اين كوچك‌ترين پاداشي است كه پرسپوليس در اين فصل مي‌تواند بگيرد و كوچك‌ترين هديه‌اي است كه پرسپوليس مي‌تواند به هوادارانش بدهد و فصل را با يك پيروزي خوب و يك قهرماني به پايان برساند.

سرمربي پرسپوليس درباره اظهارات فرهاد كاظمي سرمربي تيم گسترش فولاد، گفت: براي كاظمي احترام خاصي قائل هستم، اما فكر كنم حتي اگر همان شرايط بازي در تبريز را به وجود بياورند و با سنگ و كلوخ بيايند، با اختلاف يكي، دو گل بازنده خواهند بود، وگرنه از لحاظ كيفيت فوتبال پرسپوليس خيلي بالاتر از تيم فولادگستر خواهد بود. با اين حال منكر بازي خوب فولادگستر در تبريز نمي‌شوم. در آن شرايط چند موقعيت هم نصيب‌شان شد كه اين موقعيت‌ها براي ما نيز پيش آمد. عليرضا محمد يك بار با دروازه‌بان حريف تك به تك شد؛ حميد علي‌عسگر تك به تك شد؛ پنالتي را گل نكرديم و چند ضربه سر خوب زديم كه دروازه‌بان حريف توپ را دفع كرد.

وي درباره داوري بازي با تيم گسترش، خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم در چند صحنه كه فولادي‌ها صاحب موقعيت شدند، كمك داور بازي اعلام آفسايد نكرد و چند صحنه هم آقاي افشاريان بي‌دليل به بازيكنان من كارت نشان داد. در حالي كه شكوري مصدوم شده و روي زمين افتاده بود، داور ادامه بازي داد و نشان داد اصلا به فكر سلامتي بازيكن نيست. اگر ابراهيم شكوري قصد اتلاف وقت داشت كه او را از زمين بيرون نمي‌آوردم. داور بايد به اين مسائل اهميت بدهد. متأسفانه در بعضي از صحنه‌ها بطور كلي سوت‌ها به ضرر ما بود. 4 دقيقه نيمه اول وقت اضافه گرفت كه بيشتر از 5 دقيقه شد و نيمه دوم هم 5 دقيقه گرفت كه بيشتر از 5 دقيقه شد. انگار داور دوست نداشت سوت بزند.

وي ادامه داد: قرار بود بازيكنان دو اخطاره در جام حذفي محروم شوند؛ اما شب قبل از بازي ناگهان قانون عوض مي‌شود و به اين ترتيب نفرات محروم حريف اجازه بازي مي‌گيرند! از روز اولي كه وارد جام حذفي شديم به ما اعلام كردند بازيكنان 2 اخطاره از بازي بعد محروم خواهند شد. روز قبل از بازي هم ليست يك اخطاره‌هايمان را به ما دادند. حالا اين ليست به چه درد من مي‌خورد! من كاري به اين مسائل ندارم، ما كار تمرينات‌مان را دنبال مي‌كنيم و شما هستيد كه بايد اين مسئله را پيگيري كنيد كه چگونه مي‌شود يك شبه قانون را عوض مي‌كنند!

دايي درباره رويكرد پرسپوليس نسبت به بازي پاياني‌اش در ليگ مقابل سپاهان و تقابل مربيان سابق تيم ملي، گفت: اصلا به اين مسائل فكر نمي‌كنم. فقط به تيم‌ام و موفقيت‌اش فكر مي‌كنم و اينكه به اميد خدا شرايط را ببينيم. خودم هم دوست دارم در زمين خودمان و برابر چشم تماشاگران‌مان پيش از بازي برگشت فينال جام حذفي يك پيروزي ديگر به دست بياوريم و سعي كنيم روحيه بازيكنان‌مان را بالا ببريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)