مرجع خبری پرسپولیس: گزارش حاشيه‌هاي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد گسترش تبريز امروز به دستمان مي‌رسد و پس از بررسي راي خود را صادر خواهيم كرد.


مجتبي شريفي روز يكشنبه در خصوص مسائل رخ داده در جريان اين بازي افزود: متاسفانه با گذشت چهار روز از بازي تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد هنوز گزارش ناظر بازي به دستمان نرسيده و احتمالا عصر امروز تحويل كميته شود.

 

وي با خودداري از صحبت بيشتر در خصوص حوادث بازي ديدار رفت فينال جام حذفي تاكيد كرد: كميته انضباطي نمي‌تواند پيش از قرائت گزارش اين مسابقه راي صادر كند.

 

شريفي گفت:

 

بايد تمام جنبه‌هاي مختلف حوادث رخ داده در اين ديدار را مورد نظر قرار داد و سپس در خصوص آن تصميم‌گيري كرد.

 

ديدار رفت فينال جام حذفي بين تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز چهارشنبه هفته گذشته در تبريز برگزار شد كه تماشاگران تيم گسترش فولاد با پرتاب سنگ به سمت نيمكت تيم پرسپوليس، اين بازي را تحت تاثير حركات خود قرار دادند.

 

اين اتفاق در حالي رخ داد كه تعداد سنگ‌هاي پرتاب شده به سوي نيمكت پرسپوليس سلامت بازيكنان و نيمكت نشينان اين تيم را تهديد مي‌كرد و در صورت برخورد اين سنگها به افراد حاضر در زمين بدون شك حوادث ناگواري رخ مي داد.

 

از سوي ديگر پس از پايان بازي نيز تعدادي از افراد تبريزي با در دست داشتن شي تيز به سمت علي دايي حمله ور شده و سرمربي تيم پرسپوليس را مجروح كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)