نمی توانم به پرسپولیس بیایم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: برای دیدن بازیکنان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور یافتم. خیلی دوست داشتم بازیکنان پرسپولیس و کاشانی را از نزدیک ببینم.


مهرداد اولادی اظهارداشت: اینکه می‌گویند با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کردم اصلا صحت ندارد. خیلی وقت بود می‌خواستم از نزدیک شاهد تمرینات تیم محبوبم باشم و با بازیکنان این تیم دیداری داشته باشم اما به علت حضور در امارات نمی‌توانستم در تمرینات پرسپولیس حاضر شوم.

 

وی ادامه داد: در مورد امضای قراردادم با پرسپولیس باید بگویم که به شخصه خیلی علاقه داشتم چنین اتفاقی بیفتد اما همه می‌دانند که به علت خدمت سربازی نمی‌توانستم به پرسپولیس بیایم. اگر مسأله خدمتم در میان نبود شاید حالا در اسپانیا یا آلمان یا حتی امارات بازی می‌کردم.

 

اولادی در خصوص گرفتن طلبش از پرسپولیس اذعان داشت: 3 سال پیش قراردادی 250 میلیون تومانی با پرسپولیس امضا کردم، زمانی که می‌خواستم به امارات بروم. مسئولان این تیم 50 میلیون از من قرض گرفتند که حتی رسیدش را دارم. حال با این تفاصیل آنها مبلغی نزدیک به 270 میلیون تومان باید به من پرداخت کنند. تا این لحظه در مورد طلبم سکوت کرده بودم زیرا پرسپولیس و شخص کاشانی آنقدر برایم مهم و با اهمیت هستند که نخواهم طلبم را مطبوعاتی کنم.

 

وی در پایان در خصوص بازی با ذوب‌آهن خاطرنشان ساخت: هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم تیمها با انگیزه بیشتری برای تثبیت موقعیتشان در بازیها حاضر می‌شوند. ذوب‌آهن از مربی با دانشی سود می برد اما ما در اصفهان تلاش می‌کنیم که برنده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)