از یک طرف به من پیشنهاد تمدید می دهند از طرف دیگر با رحمتی مذاکره می کنند!

 

مرجع خبری پرسپولیس: دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهدي رحمتي را براي فصل آينده پرسپوليسي بدانيد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس ميثاق معمارزاده درباره نيمكت ‌نشيني و ساير مسائل مربوط به پرسپوليس صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

*خيلي‌ها مي‌گويند چون سكوت كرده‌اي از نيمكت نشيني راضي هستي؟

هيچ بازيكني از نيمكت نشيني راضي نيست. من هم از اين قاعده مستثني نيستم.

*اما سكوت تو چيز ديگري را نشان مي‌دهد؟

پول حرفه‌اي مي‌گيريم كه بازي و رفتار حرفه‌اي داشته باشيم. متاسفانه مسائلي در فوتبال ما باب شده كه به هيچ وجه حرفه‌اي نيست. همه‌اش شده خط و خط بازي كه متاسفانه به گونه اي ديگري وانمود مي‌شود؛ به طوري كه شنونده فكر مي‌كند آدم‌هايي از فضا به مردم ياد مي‌دهند عليه اينان حمله ور شوند. من با پرسپوليس قرارداد حرفه‌اي بسته‌ام و بايد در اختيار اين تيم باشم.

 

 

طبيعي است از نيمكت نشيني راضي نيستم اما تابع تصميمات علي دايي هستم. هر چند كه سخت است اما تاكنون پذيرفته‌ام.

*بالاخره بازي نكردن معمارزاده بدون دليل كه نيست؟

گفتم كه تصميم كادر فني تيم است. تا امروز هم از آنها اين سؤال را نپرسيده‌ام كه چرا در تركيب قرار نمي‌گيرم. اگر دوست داريد شما اين سؤال را بپرسيد.

*اگر نيمكت نشيني‌ات براي فصل بعد هم ادامه داشته باشد در پرسپوليس خواهي ماند؟

بعيد مي‌دانم كار به سال بعد كشيده شود. چند روز پيش كه با مهدي رحمتي صحبت مي‌كردم گفت از پرسپوليس با او تماس گرفتند و با تمام پشنهاداتش موافقت كرده‌اند. بعد از مسئولان باشگاه پريسيدم تاييد نكردند. آقاي كاشاني گفت دروازه‌بان 900، 800 ميليوني مي‌خواهيم چه كار.

*شايد رحمتي شوخي كرده؟

مهدي قسم خورد كه با او تماس گرفته‌اند. حتي اسم تماس گيرنده را هم به من گفت. قرار شده بعد از بازي فردا مذاكره‌ نهايي انجام شود.

*اما در اين چند روزه صحبت از تمديد قرار داد تو با پرسپوليس بود؟

علي آقا چند بازي گفت برو باشگاه تمديد كن من هم اعلام آمادگي كردم اما خبري نشد. قبل از سفر به تبريز آقاي كاشاني از من خواست قراردادم را تمديد كنم اما باز هم خبري نشد. هنوز كه متوجه منظورشان نشدم.

*پس با اين اوضاع از پرسپوليس جدا مي‌شوي؟

وقتي با مهدي تمام كرده‌اند به نظر شما بايد چكار كرد؟ خدا را شكر كه اين جدايي بر خلاف ميل باطني من است. البته هنوز اتفاقي رخ نداده اما شواهد به گونه‌اي است كه تصور مي‌شد. به تصميم دايي و كاشاني احترام مي‌گذارم. در حال حاضر مسئوليت پرسپوليس با آنهاست و من هم به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي به تصميمات آنها احترام مي‌گذارم. همين كه مردم متوجه شوند ميثاق خودش تصميم به جدايي نگرفته براي من كافي است.

*چه فرقي مي‌كند مردم بدانند يا نه؟

تنها مزيتي كه دارد اين است كه ديگر نمي‌توان به آنها گفت ميثاق خودش تصميم به جدايي گرفته يا به دنبال پول و مسائلي از اين قبيل است. اگر به پول فكر مي‌كردم فصل گذشته كه 2،3 برابر پولي كه از پرسپوليس گرفته‌ام را تيم‌هاي ديگر به من مي دادند مي‌رفتم. پرسپوليس روياي بچگي‌هاي من است.

*كم كم جمع استقلالي‌ها در پرسپوليس بيشتر مي‌شود. در اين باره چه نظري داري؟

نظري ندارم. با وجود احترام زيادي كه براي تيم بزرگ استقلال و هواداران خوبش قائلم هيچ گاه به آن تيم فكر نكرده و نمي‌كنم. 3 سال است كه مي‌گويم پرسپوليس را دوست دارم بعد چه طوري شود كه فكر استقلال به سرم بزند. به نظر شما مي‌توان به راحتي به مردم دروغ گفت و يا هر روز رنگ عوض كرد.

*از سپاهان فقط رحمتي به پرسپوليس مي‌آيد؟

زمزمه‌هايي مبني بر حضور هادي عقيلي هم به گوش مي‌رسد كه نمي‌دانم چقدر صحت دارد.

*بازي با گسترش فولاد را چه طور مي‌بيني؟

بازي رفت را كه برده‌ايم و قطعا در بازي برگشت هم پيروز مي‌شويم. خوشحالي مردم بالاترين لذتي است كه انسان مي‌تواند از زندگي ببرد. وقتي يك كارمند كه در چرخاندن زندگي‌اش هزار و يك مشكل دارد با پيروزي ما مدت‌ها خوشحال مي‌شود به اعتقاد شما اين لذت كمي است؟ به نظرم اين كوچكترين كاري است كه مي‌توان در جواب زحمات مردم انجام داد.

 

گفتنی است رحمتی و معمارزاده درحالی از توافق 900 میلیونی پرسپولیس خبر می دهند که خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در گفتگویی تاکید کرد این باشگاه به هیچ بازیکنی بالاتر از 500 میلیون تومان پول نخواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)