مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: به تغييرات در هيات مديره باشگاه كاري ندارم اما براي اولين و آخرين بار مي‌گويم اگر كاشاني نباشد يك دقيقه هم نمي‌مانم.

علي دايي در گفت و گويي اختصاصي و تفصيلي با فارس در خصوص وضعيت پرسپوليس و ساير مسائل فوتبال ايران صحبت هاي زير را مطرح كرد:

اظهارات شما پس از بازي با سپاهان مشخص بود از عملكرد بازيكنان راضي هستيد؟
بازيكنان ما زحمات خودشان را كشيدند اما به حق خود نرسيدند. من از تمام بازيكنانم راضي هستم و اميدوارم در فينال جام حذفي 90 دقيقه مثل نيمه دوم بازي با سپاهان باشيم.


اجازه دهيد بيشتر درباره مشكلات فوتبال با شما حرف بزنيم. نظرتان درباره جو ورزشگاه ها چيست؟

ببينيد، سوال خوبي پرسيديد. واقعا شرايط ورزشگاه ها مطلوب نيست و جاي سؤال دارد.

چرا؟
من 5 سال در آلمان در حرفه اي ترين شرايط بازي كرده ام اما يك بار صحنه هايي كه در برخي از بازي هاي ليگ برتر يا جام حذفي ايران اتفاق مي افتد را نديدم. متاسفانه بدترين حرف ها را در ورزشگاه ها به زبان مي آورند كه اصلا خوب نيست.

يعني در خارج از كشور اين حرف ها را نمي زنند؟

خير. اصلا اين طور نيست. فقط در بدترين شرايط هواداران با حرف ها يا نشانه هايي از بازيكن مي خواهند كه خودش از زمين بيرون بيايد يا كادر فني بازيكن خاصي را تعويض كند.


اما در ايران همه چيز متفاوت است؟
ما همه خانواده داريم. خانواده فوتباليست ها چه گناهي كرده اند كه بايد نام آنها با الفاظ بد فرياد زده شود تا همه چيز جلوي چشم يك فوتباليست بيايد. آيا اين درست است؟ به هر حال ديگر در اين باره حرف خاصي نمي توانم بزنم و فقط اميدوارم انشاالله درست شود.

در پرسپوليس مي مانيد؟
بله من با اين تيم قرارداد دارم و به آن پايبند هستم. اهداف بزرگي دارم كه با كمك مسئولان اميدوارم به آنها برسم.

 

اما كاشاني اعلام كرده شايد نباشد.
سوال خوبي بود. من هم اعلام مي كنم به تغييرات در هيات مديره و موارد ديگر كاري ندارم اما در صورتي كه كاشاني از پرسپوليس به هر دليلي كناره گيري كند من هم حتي يك دقيقه در اين تيم نمي مانم، چون صلاح نيست.
چرا صلاح نيست؟ در فوتبال ايران هميشه تغييرات وجود داشته است.

من با حاج حبيب يا علي گفتم و باز هم مي گويم دليل اصلي بازگشتم به فوتبال او بود و دوست ندارم بدون او كار كنم.

يعني از فوتبال مي رويد؟
بله مي روم و دوباره كنار خانه مي نشينم و به كارهاي ديگرم مي پردازم.

بگذريم. كلا از عملكرد خودتان در پرسپوليس راضي هستيد؟

راستش را بخواهيد از عملكرد خودم راضي نيستم. من فقط 30 يا 40 درصد از توانايي هايم را توانستم با كمك بچه ها به نمايش بگذارم چون واقعا زمان كافي نبود. اميدوارم در آينده بهتر عمل كنم.

با بردن جام حذفي؟

بله اين موضوع هدف اصلي من است. ما بايد فينال را مقابل گسترش فولاد تبريز فقط ببريم.

دليل ناراحتي شما از برخي از رسانه ها پس از اتفاقات تبريز چه بود؟
چون خبر نادرست اعلام شده بود. من نمي گويم اتفاقي نيفتاده است اما از رسانه ملي دلخورم كه اگر خبري را مي بيند از صحت آن مطلع شود و بعد خبر را منتشر كند.

بالاخره متوجه نشديم شما چرا ناراحت هستيد، به دليل اينكه خبر زده شده يا به دليل اينكه خبر پررنگ تر شده است؟
همه ما خانواده داريم. من در ايران و حتي خارج از كشور دوستان زيادي دارم اما با خبري كه پس از بازي با گسترش فولاد منتشر كرديد شب من و خانواده ام را خراب و تلخ كرديد. هيچ جاي دنيا اين طور نيست.

از كدام قسمت خبر ناراحت بوديد؟
وقتي كه خواندم حرفي از چاقو به ميان آمده يا علي دايي راهي بيمارستان و درمانگاه و بستري شده است، ناراحت شدم. شما قضاوت كنيد اين خبر درباره خودتان از رسانه ملي پخش شود. چه اتفاقي مي افتد؟

طبيعتا ناراحت مي شويم.

خدا پدر شما را بيامرزد. خدا وكيلي بايد با اين حرف ها يك مستند بسازيد و به مردم نشان دهيد. با حرف هايي كه پس از بازي با گسترش فولاد منتشر شد فقط مي گويم نياز به ساختن يك مستند است.

آيا مردم از ليگ امسال لذت بردند
؟
من فني مي گويم. مردم به زيبايي هاي فوتبال علاقه زيادي دارند مخصوصا وقتي مي بينيد كه با چه علاقه اي فوتبال هاي خارجي را نگاه مي كنند. 99 درصد مردم با ديدن فوتبال هاي زيبا لذت مي برند.

كدام تيم فوتبال را زيبا بازي مي كند؟
بارسلونا و مخصوصا مسي. واقعا مردم هميشه از فوتبال زيباي بارسلونا لذت مي برند.

براي بازي روز سوم خرداد مقابل گسترش فولاد چه برنامه اي داريد؟

بازي سختي است اما ما هوادار داريم و خيالمان راحت است. اميدوارم دچار اشتباهات نشويم چه از سوي داور و چه از سوي عوامل ديگر. با برنامه هاي ويژه اي كه داريم با يك برد شيرين انشاالله قهرمان مي شويم.

مصدومان شما مي رسند؟

تلاش خودمان را مي كنيم تا آقا كريم و ساير مصدومان خودمان را داشته باشيم تا با قوايي كامل در فينال جام حذفي بازي كنيم. من از هواداران مي خواهم نگران نباشند و با حمايت از پرسپوليس همه در جشن شادي قهرماني جام حذفي در تاريخ 3 خرداد كه شايد يك روز به ياد ماندني براي ما باشد شركت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)