نيسانى مدنظر پرسپوليسى ها


مرجع خبری پرسپولیس : محسن نيسانى مدافع تيم مقاومت سپاسى كه از سقوط تيمش به ليگ دسته اول بشدت ناراحت است، تصميم گيرى براى فصل بعد مسابقات را به روزهاى آينده موكول كرده است.


نيسانى در حال حاضر يكى از گزينه هاى پرسپوليس براى تقويت خط دفاعى است كه اگر اين بازيكن به عنوان سهميه ليگ دسته اول محسوب شود، حضورش در پرسپوليس قطعى به نظر مى رسد، چرا كه اين بازيكن توانايى بازى در چند پست را دارد.


غلام نژاد با پرسپولیس آغاز کرد!


هافبک تیم فوتبال پاس همدان مذاکرات ابتدایی برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس را با سرپرست این باشگاه تهرانی آغاز کرد.

قرارداد بازیکن خط میانی پاس با این تیم به پایان رسیده اما از آنجایی که غلام نژاد به صورت قرضی و برای گذراندن خدمت سربازی از سایپا جدا شده بود؛ باید برای پیوستن به پرسپولیس رضایت سایپایی ها را بدست آورد.

با توجه به این که غلام نژاد زمانی در سایپا زیر نظر علی دایی کار می کرد، وی تمایل دارد تا برای سال آینده در پرسپولیس بازی کند و در این باره شنیدیم که غلام نژاد و پرسپولیس تا حدودی به توافقات قطعی رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن فصل بعد پیراهن قرمز خواهد پوشید.

 

پتروویچ: اگر شرایط فراهم شود به پرسپولیس باز می گردم


هافبک تیم شاهین بوشهر قصد دارد فصل آینده در یکی از تیم های پرسپولیس یا تراکتورسازی به فوتبالش ادامه دهد.
ایوان پتروویچ روز سه شنبه آخرین بازی خود را برای شاهین بوشهر مقابل فولاد خوزستان انجام دادو با خداحافظی از این تیم در حال حاضر بازیکن آزاد به شمار می رود. وی در این مورد اظهار داشت: ماموریت من روز سه شنبه در شاهین تمام شد و خدا را شکر که این تیم در لیگ برتر ماند و هواداران بوشهری خوشحال شدند.
پتروویچ افزود: با همسرم به این نتیجه رسیدیم که در تهران به فوتبالم ادامه دهم. البته تبریز هم شهر بزرگ و با صفایی است که آنجا را هم دوست دارم. تراکتور را دوست دارم اما اجازه بدهید فعلا نگویم از چه تیم هایی پیشنهاد دارم.
هافبک سابق پرسپولیس از علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس سخن گفت و تاکید کرد: مطمئنا از علاقه من به این تیم ذره ای کم نشده و دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد دوباره به پرسپولیس برگردم. مهم این است که چه تیمی پیشنهاد بهتری می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)