مرجع خبری پرسپولیس : فرزاد آشوبى هافبك تيم فوتبال مس كرمان گفت كه تا كنون براى بازگشت به تيم پرسپوليس پيشنهادى نداشته است.

 

آشوبى كه ۲ فصل قبل از پرسپوليس جدا شد با اشاره به اين موضوع گفت:به هيچ عنوان دوست نداشتم پرسپوليس را ترك كنم ، البته در آن زمان بهترين تصميم را گرفتم و درحال حاضر پيشنهادى براى بازگشت به اين تيم ندارم.مسائل مالى براى يك بازيكن خيلى مهم است ولى من پرسپوليس را به خاطر مسائل مالى ترك نكردم و اين موضوع را كه چون پيشنهاد مس ۵۰ ميليون بيشتر بود به كرمان رفتم ،تكذيب مى كنم.

وى ادامه داد: به خاطر اينكه به يك سرى از اصول و عقايد پايبند بودم اين باشگاه را ترك كردم.بهتر است در اين مورد حقايق بيان شود و با مطرح كردن شايعات از بيان واقعيت فرار نكنيم. من ۲ سال براى پرسپوليس بازى كردم و در بيشتر اوقات بازيكن مؤثرى براى اين تيم بودم و اين حق را به خودم مى دادم كه بايد مثل يك بازيكن درجه يك با من برخورد شود اماپيشنهادى كه به من براى تمديد قرار داد شد در حد يك بازيكن درجه ۲ و ۳ بود و من به خاطر اين بى احترامى اين تيم را ترك كردم.

آشوبى گفت: در مورد اينكه گفته مى شود دنيزلى به استيل آذين مى آيد و من هم به اين تيم مى روم، نمى توانم حرفى بزنم چون بعيد است كه دنيزلى براى هدايت تيمى به ايران بيايد ولى اين درست است كه من همه چيز را مديون او هستم.هيچ كس حاضر نمى شد بازيكنى را كه از ليگ يك آمده به صورت ثابت بازى بدهد و پاى او هم بايستد ولى او اين كار را كرد،البته استيلى نيز خيلى به من كمك كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)