مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارم


مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باتوجه به اینکه سهمیه لیگ را از دست دادیم باید در فینال جام حذفی مقابل گسترش فولاد به هر 3 امتیاز برسیم تا جام قهرمانی را بدست بیاوریم.


مجتبی شیری اظهارداشت: در جریان بازی سپاهان می‌توانستیم برنده شویم اما به دلیل بعضی اشتباهات به نتیجه تساوی رسیدیم.

 

وی ادامه داد: قبل از این بازی کری خوانی بین بازیکنان 2 تیم انجام شد که طبیعی بود این بازی هم مثل همه بازیهای دیگر تمام شد و حالا ما فقط به فینال جام حذفی و بازی با گسترش فولاد فکر کنیم. باید در این دیدار برنده شویم و جام را بالا ببریم وگرنه هوادارانمان هیچ توجیهی را نمی‌پذیرند.

 

مدافع پرسپولیس اظهارداشت: پرسپولیس در وضعیت بسیار مطلوبی بسر می‌برد. در هفته اخیر تمرینات موفقی را پشت سر گذاشتیم و فقط به فکر فینال هستیم

 

 

 

البته نباید این امر را هم نادیده گرفت که گسترش فولاد هم تیم بسیار خوبی است که توانسته تیمهای خوبی را پشت سر بگذارد اما ما پرسپولیسی هستیم و اگر پرسپولیسی بازی کنیم حتم بدانید کسب این  جام دور از دسترس نیست.

 

شیری در خصوص وضعیت خودش هم گفت: خدا را شکر از وضعیت خوبی برخوردارم و اگر دایی صلاح بداند در ترکیب پرسپولیس قرار خواهم گرفت. با آنکه در چندین بازی نیمکت‌نشین بودم اما اعتراضی ندارم و تابع تصمیمات دایی هستم. اگر بازی کنم حتم بدانید همه تلاشم را می‌کنم تا مهاجمان گسترش فولاد نتوانند به دروازه‌ها نزدیک شوند.

 

همچنین وی در خصوص رفتن یا مانده در پرسپولیس خاطرنشان ساخت: مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارم و اگر مسئولان صلاح بدانند، دوست دارم یک فصل دیگر هم در پرسپولیس بازی کنم و اینکه می‌گویند از وضعیتم در این تیم ناراحتم و قصد رفتن دارم شایعه‌ای بیش نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)