مرجع خبری پرسپولیس: وحيد هاشميان احتمال ادامه همکاري اش با بوخوم را بسيار کم دانست و از تماس يک تيم ايراني براي مذاکره با او خبر داد.

مهاجم ايراني بوخوم گفت: “تمرين هاي بوخوم از چهارشنبه گذشته تعطيل شد. قرار بود در اين روز يک تست بدني از بازيکنان به‌عمل بيايد که به دليل مشخص نشدن سرمربي جديد اين موضوع منتفي شد. باشگاه بوخوم هنوز در پي يافتن يک مربي براي فصل آينده است.”

با توجه به اين که وحيد هاشميان طبق‌ بندي که در قراردادش قيد شده بود، تنها در صورت ماندن بوخوم در بوندسليگاي يک با اين تيم قرارداد داشت، اكنون با سقوط اين باشگاه به بوندسليگاي 2 مي‌تواند تيم را ترک کند.

هاشميان كه با پايگاه اينترنتي‌اش گفت و گو مي كرد، درباره شرايط ادامه حضورش در بوخوم عنوان كرد: “با توجه به توانايي مالي باشگاه در پرداخت قرارداد جديد و سقوط به دسته دوم بوندسليگا احتمال ماندنم در اين تيم بسيار کم است.”

بوخوم همچنان در پي يافتن يک سرمربي جديد براي آغاز کارش در بوندسليگاي 2 است. مهاجم سال هاي پيش تيم ملي ايران درباره آينده‌اش ابراز داشت: “در روزهاي آتي با لارس بائوم گارتنر، مدير برنامه‌هايم صحبت‌هاي نهايي را انجام خواهم داد تا وضعيتم را به‌صورت قطعي مشخص کنم.”

او در مورد حرف و حديث‌هاي پيش آمده در مورد حضورش در تيم‌هاي ايراني گفت: “تنها يک تيم با من تماس گرفت و تنها صحبت‌هاي اوليه صورت گرفت. تاکنون نيز هيچ صحبتي درباره مبلغ و شرايط قرارداد انجام نشده است. من بازيکني حرفه‌اي هستم و اين امکان وجود دارد که در ايران هم بازي کنم.”

هاشميان در پايان عنوان كرد: “در روزهاي 26 و 27 ماه مي (5 و 6 خردادماه) در کلاس توجيهي مربيگري درجه B يوفا شرکت مي‌کنم و پس از آن هم در روزهاي يازدهم تا سيزدهم ژوئن (21 تا 23 خردادماه) در سمينار مربيگري جوانان حضور خواهم داشت. بعد از انجام اين امور براي استراحت و ديدار خانواده و دوستان به ايران سفر مي كنم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)