مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برابر راه آهن نتیجه را واگذار کرد اما مهاجم ایرلندی-لیبیایی این تیم در طی یک نیم فصل سومین هتریک خود را به ثبت رساند.

 

ایمون زاید که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد اولین هتریک خود را با زدن سه گل در 10 دقیقه دربی هفتاد چهارم برابر استقلال به ثبت رساند.

 

وی پس از آن در روز دوم فروردین ماه سه گل از شش گل پرسپولیس برابر الشباب را در ورزشگاه آزادی وارد دروازه حریف اماراتی کرد.

 

سومین هتریک زاید در مسابقه برابر راه آهن به ثبت رسید که زاید با وجود به ثمر رساندن سه گل نتوانست مانع شکست تیمش شود. زدن سه گل آمار گلزنی بسیار مناسبی برای پرسپولیس در یک مسابقه می باشد اما از سوی دیگر هرچقدر پرسپولیسی ها گل می زنند خط دفاع با عملکرد ضعیف خود داشته ها را بر باد می دهد و به همان میزان یا بیشتر گل می خورند و شکست های پی در پی را رقم می زنند.

 

نکته جالب این جاست که راه آهن در این فصل از مشکل خط حمله و ناتوانی در به ثمر رساندن گل های زیاد رنج می برده و بسیاری از مسابقات این تیم با نتیجه صفر-صفر یا بدون گل زده به پایان رسیده است.

 

ایمون زاید که تنها نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرده هفتمین گل خود در لیگ برتر را امروز به ثمر رساند و مجموع گل های خود برای این تیم را به عدد 11 رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)