مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب دنیزلی برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 بعدازظهر امروز در غیاب مصطفی دنیزلی برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر عاشوری مرور کارهای تاکتیکی کردند.

 

* خبرنگاران تنها 15 دقیقه اجازه حضور در ورزشگاه را گرفتند.

* نصرتی، زارع و معمارزاده با تاخیر آمدند.

* هوشیار در کلینیک باشگاه بود.

* آقازمانی و نوری ابتدا به کلینیک رفتند و سپس اختصاصی تمرین کردند.

* علی پروین در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* در صحنه‌ای وقتی که سامان آقازمانی از کلینیک باشگاه بیرون آمد حدود 50 هوادار به اعتراض به وی پرداختند. چند نفر از هواداران فریاد زدند، آقازمانی جان مادرت از پرسپولیس برو. همین موضوع باعث شد که لیدرهای باشگاه به هواداران اعتراض کنند و درگیری شدیدی پیش بیاید و سپس لیدرها مقابل ورزشگاه را ترک کردند.

اما یکی دیگر از اتفاقات تمرین امروز تقلید برخی از هواداران و لیدرها از علی دایی بود. تعدادی از هواداران و لیدرها دایی را مورد تمسخر قرار دادند که با عکس‌العمل برخی دیگر از هواداران مواجه شدند.

* زاید در تمرین امروز حضور پیدا کرد و پس از دقایقی کوتاه رفت.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در جریان تمرین امروز این تیم،خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری را از رسانه‌های تصویری جدا کرد و مانع از ورود آنان به محل تمرین شد.

باتوجه به اعلام رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس قرار بود تمرین امروز قرمزپوشان پشت درب‌های بسته برگزار شود اما در اقدامی عجیب معاون اجرایی باشگاه (شیرینی) به یکباره در تمرین امروز شرکت کرد و دوربین‌های تصویری را به داخل ورزشگاه برد.

این در شرایطی بود که خبرنگاران نوشتاری به این موضوع اعتراض‌های شدیدی داشتند اما با واکنش‌های نه چندان خوب وی مواجه شدند.

این اتفاق نشان می‌دهد که هنوز تقسیم وظایف صورت نگرفته و مسئول تمرینات پرسپولیس مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)