ادعای کریمی یکساعته محقق شد/ دشمنی ها با پرسپولیس تمامی ندارد

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه خود پس از مسابقه برابر راه آهن و پس از تمرین پرسپولیس، نوک پیکان انتقادات خود را به سمت خبرنگاران و مطبوعات اشاره رفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، علی کریمی معتقد است علت اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس حاشیه سازی مطبوعات و حرکات مخرب آنها علیه بازیکنان و تیم پرسپولیس است.

با اعتقاد کریمی مبنی بر اینکه علت اصلی خبرنگاران هستند موافق نیستیم اما بدون شک یکی از مهم ترین دلایل همین مسئله ای است که شماره هشت پرسپولیس عنوان کرده است.

شاهد زنده آن را همین امشب دیدیم که پس از تمرین چهارشنبه پرسپولیس یکی از رسانه های حاشیه ساز به نام عصر ایران ، با جسارت تمام تیتر زده “دنیزلی باید اخراج شود!”

جسارت و دریدگی برخی از رسانه ها و خبرنگارنماها به حدی رسیده است که برای باشگاه های مستقل تعیین تکلیف می کنند و دو روز قبل از بازی حساس این تیم در لیگ برتر تیتری با این درجه غرض و دشمنی را در رسانه خود منتشر می کنند.

نویسنده این مطلب با استدلال خود فقط و فقط مبنی بر غیبت دنیزلی در یک جلسه تمرین و مسابقه پرسپولیس نتیجه گرفته که دنیزلی مربی نصفه و نیمه تری از استیلی است و باید اخراج شود!

 

متاسفانه روند گسترش و فعالیت رسانه ها در کشورمان به حدی افسارگسیخته شده است که هیچ نهادی نمی تواند از این رسانه سوال کند شما چکاره هستید که تعیین تکلیف می کنید سرمربی یک تیم باید اخراج شود؟

 

مشخص نیست چنین رسانه های مغرضی از چه نهادی تغذیه می شوند و چنین ادعاهای واهی را به راحتی هرچه تمام مطرح می کنند و سوال اینجاست چرا برای هیچ کدام از سایر تیم های لیگ برتر چنین تیترهایی زده نمی شود؟ برای مثال چرا عصر ایران تا به حال اعلام نکرده ، “مظلومی باید اخراج شود؟!”

جالب این جاست که این بنگاه خبرپراکنی که همواره مواضعی خلاف خواست مردم در پیش می گیرد و زمانی که تماشاگران پرسپولیس یکصدا خواهان کناره گیری استیلی و بیرون آمدن تیمشان از  فلاکت و روند ضعیف نتیجه گیری بودند و گاهی اوقات ورزشگاه را خالی از تماشاگر می گذاشتند، نویسندگان این سایت با شدت هرچه تمام تر از استیلی حمایت می کردند تا جایی که هم لیگ برتر برای این تیم از دست رفت و هم جام حذفی و حالا که دنیزلی تماشاگران را با این تیم آشتی داده و با حضور نزدیک به 90 هزار نفر در ورزشگاه این تیم را به احتمال زیاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برده است در کمتر از نیم فصل یاد استیلی می افتند و خواهان اخراج دنیزلی می شوند!

دشمنی این مجموعه زمانی اثبات می شود که با قدرت هرچه تمام به دفاع تمام قد از استیلی می پرداختند اما حتی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر هم به دنیزلی مهلت ندادند و در انتهای همین فصل قصد دارند زهر خود را به این تیم بریزند و به این ترتیب این فرضیه که آنان از هر سرمربی که سکان هدایت این تیم مردمی را گرفته حمایت کرده اند به آسانی رد می کند.

 

حسن مهدوی

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)