مرجع خبری پرسپولیس : پییشکسوت تیم پرسپولیس گفت: علت نتایج بد و بی‌سابقه اخیر پرسپولیس حاشیه‌هایي است كه در اين تيم به وجود آمده و بازیکنان اين تيم هم غرق در حواشی هستند.

محمد پنجعلي اظهارداشت: اگر دنیزلی زود‌تر مربی‌گری این تیم را برعهده می‌گرفت، امکان تاثیرگذاری بیشتر داشت، زیرا وی زمانی به پرسپولیس آمد که این تیم افت زیادی کرده و بیشتر تماشاچی‌های خود را از دست داده بود.

وی معتقد خاطر نشان كرد: مشکلات پرسپولیس تنها مربوط به بازیکنان و کادرفنی این تیم نیست، بلکه این مشکلات درتمام فوتبال ما وجود دارد. فوتبال ما، غیر حرفه‌ای است و بافت فرهنگی آن به مشکل خورده و از سوی دیگر برنامه ریزی اصولي نیز در فوتبال ما وجود ندارد.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به اینکه چرا حتی حضور علی پروین هم نتوانست کمکی به این تیم بکند، گفت: علی پروین که نمی‌تواند معجزه بکند. وی تا جایی که می‌توانست تجربیات خود را در اختیار پرسپولیس قرار داد ولی اینکه چگونه از این تجربیات استفاده شده، مشخص نیست.

وی در مورد راهكارهاي اخصوصي سازي در فوتبال ذعان داشت:باید در بخش درآمد زایی مدیریت مناسبی داشته باشیم اگر درآمدهاي باشگاه‌ها از طریق مردم باشد دیگر باشگاه با مشکلات مالی مواجه نخواهد شد.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راهکاری موجود براي باشگاه هایی مانند پرسپولیس و استقلال، راه اندازی تلویزیون خصوصی است که اگر این اتفاق بيفتد همه باشگاه‌ها می‌توانند از این طریق درآمدزایی مناسبی داشته باشند و به این ترتیب بخش مالی باشگاه ها تقویت مي شود و بسياري از مشکلات موجود تحت شعاع قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)