مرجع خبری پرسپولیس : بعد از لو رفتن فهرست 33 نفره تيم ملي كه اتفاقا مورد انتقاد مربيان تيم ملي قرار گرفت بسياري با ديدن نام شش بازيكن سرخپوش در فهرست كارلوس كروش متعجب شدند و دعوت از برخی بازیکنان را اشتباه خواندند.

 

در اين بين بسياري روي هادي نوروزي زوم كردند كه چطور مهاجمي نيمكت‌نشين كه در گلزني آمار خوبی نداشته دوباره به جمع ملي‌پوشان برگشته است و اصلا چرا بايد او كه در پرسپوليس بازي نمي‌كند در بين دعوت‌شدگان باشد.

 

در اين بين خود هادي نوروزي انگار كه دوباره زنده شده باشد از اين دعوت فوق‌العاده خوشحال بود و از كروش تشكر كرد كه دوباره به او اعتماد ‌كرده. اما ظاهرا اشتباهي در اعلام ليست از سوي خبرگزاري‌هاي داخلي رخ داده چرا كه با مراجعه به فهرست موجود در سايت فدراسيون ازبكستان در بين مهاجمان دعوت شده به نام رضا نوروزي مهاجم گلزن فولاد برمي‌خوريم نه هادي نوروزي.

 

بدين ترتيب پرسپوليس تنها 5 سهميه در تيم ملي دارد هر چند ديروز شخص كارلوس كروش اعلام كرد اين ليست، ليست نهايي او نيست.

 

این اشتباه از آنجا صورت گرفته که در اردوهای قبلی کروش به رضا نوروزی هیچ اعتقادی نداشت اما هادی نوروزی در میان دعوت شدگان قرار داشت.

 

حالا بايد ديد هادي نوروزي كه از اين دعوت خوشحال به نظر مي‌رسيد چه واكنشي به اين اشتباه خواهد داشت. ديروز بعدازظهر در همين ارتباط با هادي تماس گرفتيم. نوروزي كه خبر را نشنيده بود، مدام مي‌پرسيد: «مطمئني رضا دعوت شده، من نيستم؟» و با جواب قاطعانه ما مبني بر اينكه مطمئنيم چيزي براي گفتن نداشت. انگار كه نمي‌خواست باور كند و مي‌گفت: «حالا بگذار مطمئن شوم بعد با هم حرف مي‌زنيم!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)