مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا شرايط فولاد خوزستان هم بهتر از پرسپوليس نيست هر چند تيم جلالي در حال حاضر يك امتياز بيشتر از سرخ‌هاي تهراني دارد و همين باعث شده در رده دهم جدول قرار بگيرد.

 

با اين‌حال فولادي‌ها مدت‌هاست كه روي برد را نديده‌اند و شرايطي بحراني دارند.

 

فولاد كه حتي در مقطعي به رده پنجم جدول هم رسيده بود و شانس كسب سهميه داشت از روز 25 بهمن سال گذشته كه در اهواز موفق شد صباي قم را با سه گل شكست دهد هرگز به پيروزي نرسيده و در 8 بازي گذشته‌اش 5 باخت و سه مساوي به‌دست آورده كه چيزي شبيه فاجعه است.

 

از طرفي پرسپوليس هم آخرين پيروزي خود در ليگ برتر را روز 26 اسفند ماه به دست آورده كه موفق شده نفت تهران را با سه گل شكست دهد، از آن روز تاكنون پرسپوليس 5 بازي انجام داده كه با سپاهان مساوي كرده اما چهار بار هم شكست خورده كه اولی برابر داماش و آخری مقابل راه‌آهن بوده است.

 

دنیزلی و جلالی باز هم به هم نرسیدند

 

انگار اتفاقات بازي رفت دارد تكرار مي‌شود. در دور رفت و بعد از اينكه حميد استيلي از كارش استعفا داد و پرسپوليس بدون سرمربي ماند، محسن عاشوري در دو ديدار مقابل فولاد و راه‌آهن روي نيمكت نشست و تيمش را ارنج كرد كه حاصل كار او دو مساوي يك – يك بود.

 

امروز خبر مي‌رسد كه مصطفي دنيزلي بنا به دلايلي نمي‌تواند به ايران برگردد و به احتمال فراوان در اهواز هم غايب خواهد بود تا بار ديگر در جدال با فولاد اين محسن عاشوري باشد كه روي نيمكت مي‌نشيند البته تفاوت اين بازي با ديدار قبلي اين است كه عاشوري بعد از صحبت با دنيزلي ارنج را مي‌چيند و شايد تنها در حين مسابقه خودش تصميم‌گيرنده باشد.

عاشوري در بازي رفت و در تهران با فولاد مساوی کرد اما امروز شرايط تيم بحراني‌تر است و به نظر مي‌رسد حتي مساوي هم مقابل فولاد بحران‌زده در اهواز عاشوري را ناراضی از میدان خارج نکند. در این بین با غیبت افشین و نوروزی مشکلات فولادی ها بیشتر هم شده و همین مساله امید سرخپوشان تهرانی برای نتیجه گیری را بیشتر کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)