مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری این باشگاه به مهاجم الجزایری القادسیه کویت را رد کرد.


درحالی که روز گذشته بسیاری از روزنامه ها و سایت های خبری ، خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاه پرسپولیس به بازیکن الجزایری تیم القادسیه کویت را دادند و فوتبالدوستان ایرانی از شنیدن چنین پیشنهادی شوکه شده بودند ، قائم مقام باشگاه پرسپولیس می گوید چنین پیشنهادی با چنین رقمی اصلا وجود نداشته است.

 

سردار زارع در این باره گفت: هنوز دنیزلی لیست سال بعد خود را در اختیار ما قرار نداده تا برای جذب بازیکنان ، مذاکره کنیم. برای همین چنین بازیکنی را ما در باشگاه نمی شناسیم. البته درباره رقمی هم که می گویید باید تاکید کنم باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنین ارقامی رابرای جذب بازیکنان ندارد و به نظر می رسد این خبر یک بازی رسانه ای از سوی رسانه های کویتی باشد. من این خبر را تکذیب می کنم.

 

ظاهر حاجی عیسی ، مهاجم 28 ساله تیم فوتبال الجزایر که شباهت بسیاری به روبرتو باجو دارد و رسانه های عربی او را باجوی اعراب می نامند ، سال های درخشانی را با پیراهن تیم ملی کشورش داشته و حتی در دوره ای زین الدین زیدان که خود اصالتی الجزایری داده ، او را به مسئولان رئال پیشنهاد داده بود تا جذبش کنند. در خبر روزنامه های کویتی آمده بود این بازیکن از پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری دارد اما ترجیح می دهد تا به عربستان یا امارات برود که حکایت از ترفندی تبلیغاتی دارد برای بالا بردن رقم قرارداد این بازیکن!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)