مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس از رفتار باشگاه الشباب امارات قدرداني كرد و گفت: جدا از رفتار پليس امارات در جمع كردن پرچم ايران، مقامات باشگاه الشباب همه گونه همكاري را با ما انجام دادند.

جمشيد زارع در جمع خبرنگاران گفت: پيروزي برابر الشباب را به هواداران تبريك مي‌گويم با اين پيروزي به بعد صعود كرديم و بايد در جده به مصاف الاتحاد برويم. بر اساس نظر مصطفي دنيزلي و موافقت سردار رويانيان قرار است تيم پنج روز در دوبي بماند و دوشنبه ساعت 13:30 به وقت محلي از دوبي به جده سفر كند.

وي افزود: دوستان ما در باشگاه الشباب همه گونه همكاري را انجام داند، حتي ديروز با حضور پر تعداد تماشاگران ايراني روبرو شديم من از رييس هيات رييسه باشگاه الشباب تا شرايطي را فراهم كند تا تماشاگران ايراني پشت در نمانند و او هم چنين دستوري را صادر كرد تا پنج هزار ايراني نماينده ايران را تشويق كنند. پيش از بازي برآورد ما اين بود كه دو تا دو هزار و 500 ايراني به ورزشگاه بيايند، اما ديروز از همه جاي امارات و ايران از سنندج و شادگان گرفته تا تهران و زاهدان براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه آمده بودند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است پس از پيروزي برابر الاتحاد عربستان پاداش ويژه‌اي به بازيكنان پرداخت كنيد، گفت: تمام پاداش‌ها زير نظر رويانيان است. اما قطعا اگر بتوانيم در اين بازي سرنوشت ساز هم پيروز شويم، سردار رويانيان پاداش ويژه‌اي خواهد داد.

وي در پاسخ به اين سوال كه پليس امارات را چطور ديديد؟ گفت: فارغ از رفتاري كه بدي كه پليس امارات انجام داد مسئولان باشگاه الشباب همه گونه همكاري را با ما داشتند و حتي به ما اعلام كردند كه تا زماني كه پرسپوليس در دوبي است ميهمان ما هستيد كه البته ما اين مساله را قبول نكرديم. يك ساعت پيش هم تماسي با مدير الشباب داشتم و او هم دوباره تاكيد كرده افتخارشان ميزباني از پرسپوليس است.

زارع بار ديگر به هواداران پرسپوليس اشاره كرد و گفت: پرسپوليس در امارات احساس غربت نكرد. حضور آن‌ها فوق تصور ما بود.

وي در باره فعاليت پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات كه از فردا به طور رسمي آغاز مي‌شود هم گفت: تمام مسايل مربوط به نقل و انتقالات زير نظر مستقيم سردار رويانيان است و من از هواداران مي‌‌خواهم كه در فصل نقل و انتقالات تنها مرجع رسمي را سايت باشگاه بدانند و به گمانه زني‌ها كه بعضا رنگ و بوي بازارگرمي را مي‌گيرد توجهي نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)