مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را در ادامه مرور می کنید به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

 

بعد از بازگشت از امارات و جده، علي كريمي در نشستي درباره تمديد قراردادش با پرسپوليس به مذاكره با رويانيان خواهد نشست.

 

* محمد رويانيان تصميم داشت ديروز صبح خودش را به اردوي پرسپوليس در دبي برساند كه به خاطر مشغله كاري‌اش در باشگاه اين سفر منتفي و قرار شد گزارش سفر سرخ‌ها را جمشيد زارع در اختيار مديرعامل بگذارد.

 

* بعد از تقاضاي مجدد مسوولان پرسپوليس مسوولان باشگاه الشباب 300 بليت ديگر براي هواداران پرسپوليس در نظر گرفتند.

* فيلم بازي قبلي الشباب برابر الغرافه ديروز ظهر از سوي دنيزلي براي پرسپوليسي‌ها آناليز شد.

* ممدوتال كه فعلا به فيزيوتراپي در كلينيك پرسپوليس مشغول است بعد از مشخص شدن وضعيت آسيب‌ديدگي‌اش درباره ماندن يا نماندن در فوتبال ايران تصميم مي‌گيرد.

* قرار است محمد رويانيان در نشست با رييس كانون هواداران و مشوقان پرسپوليس درباره ليدرها تصميم‌گيري كند و حتي ممكن است اين كانون بار ديگر منحل و همه ليدرها اخراج شوند.  با تصمیم قبلی تشویق کنندگان جایگزین لیدرها شده بودند!

* آنطور كه حرف و حدیث ها حكايت مي‌كند جدايي 10 تا 12 بازيكن از پرسپوليس قطعي شده و به جاي آنها، 6 بازيكن ليگ برتري، 1 یا 2 ليگ يكي، 2 خارجي، 2 بازيكن از رده جوانان و اميد و 1 یا 2 بازيكن هم از سهميه آزاد، سرخپوش مي‌شوند. امکان دارد

* محمدی سرمربی تیم جوانان با تکذیب خبر مشاوره نقل و انتقالات به رویانیان و انتقال بازیکنان به این تیم گفت: سال قبل قرار بود تيم جوانان به روسيه برود و با توجه به اينكه حسين كنعاني بازيكن پرسپوليس هم با ما بود از طريق آقاي رويانيان مشكل خروجي بازيكنان را حل كرديم. همان جا دنيزلي از من خواست با او جلسه‌اي در مورد كنعاني بگذاريم و به من گفت اگر بازيكني مثل كنعاني در تيم جوانان بود به او معرفي كنم. من هم به او گفتم اكثر بازيكنان تيم قرارداد دارند و خودشان اگر از من مشورتي بخواهند وضعيت تيم‌ها را براي‌شان توضيح مي‌دهم. آينده مشخص مي‌كند كه من مشاوره‌اي به رويانيان ندادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)