مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان مس کرمان پس از منتفی شدن حضور قلعه نویی در این تیم مشغول خرید بازیکنان جدید شده اند و پس از مارسیو خوزه به دنبال جذب فردریک کانوته رفته اند.

 

حسن واحدي عضو هيئت رئيسه و سخنگوي باشگاه مس کرمان، گفت:  فردريک کانوته مهاجم 35 ساله تيم فوتبال سويا پس از توافق با مسئولان باشگاه مس کرمان براي امضاي قرارداد به ايران خواهد آمد.

 

* آسمیر آودوکیج گلر بوسنیایی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر ، ضمن اشاره به قانون منع جذب دروازه بان خارجی گفت: «آرزو دارم برای پرسپولیس بازی کنم.» آودوکیچ در حالی از آرزوی خود برای بازی در پرسپولیس گفته که فعلا یکسری از بازیکنان برای پیوستن به این تیم بزرگ ناز می کنند و خواسته های غیرمنطقی مطرح می کنند.

* حسین ماهینی مدافع ذوب آهن با اشاره به اینکه از سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد گفت: دو سال قبل از جام جهانی می خواهم در تهران بازی کنم. وی در خصوص رفتن به استقلال گفت: از این تیم هم پیشنهاد داشتم اما به استقلال نمی روم چراکه آنها من را برای بازی در دفاع چپ می خواهند. پست اصلی من دفاع راست است که آنها خسرو حیدری را دارند و من باید نیمکت نشین شوم.

 

* میرو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی و مس کرمان به مدیران دیناموزاگرب توصیه کرد که برای آینده باشگاه خود شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را جذب کنند .

 

* عبدالله ویسی سرمربی جدید پیکان می خواهد تیمی جوان و کم نام و نشان ببندد و به همین خاطر قصد دارد بازیکنانی چون نیکبخت ، پروین ، طهماسبی و سیدعباسی را از این تیم خارج کند.

 

* پیام صادقیان بازيکن ملي‌پوش جوان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: يک سال ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم اما اگر مشکلات مالي اينگونه ادامه داشته باشد، با مسئولان صحبت خواهم کرد.

 

* ابراهیمی مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: هنوز رفتن هيچ بازيکن فوتبال از باشگاه صددر صد نشده است و بازيکني به ما رسما اعلام نکرده است که از باشگاه جدا شده است. البته در ميانه فصل تعدادي از بازيکنان گفته بودند که مي‌خواهند از تيم جدا شوند و به استقلال يا پرسپوليس ملحق شوند که چنين اتفاقي نيفتاد و هم اکنون نيز رفتن هيچ بازيکني از باشگاه ذوب‌آهن قطعي نشده است.

 

* هيئت مديره باشگاه صباي قم با استعفاي رمضان‌بيگي مديرعامل باشگاه مخالفت کرد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمدید قرارداد با قلعه‌نویی در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

 

 

* گفته شده که فيروز کريمي در حال جمع کردن بازيکن براي ذوب‌آهن است و از طرفي مي‌گويند مسوولان اين باشگاه 2 روز پيش در اصفهان مذاکراتي را با جلالي انجام دادند.

 

* حتی با حفظ آودوکیچ ، دو دروازه بان به پرسپولیس می آیند. پرسپولیس قصد حفظ دروازه بان هایش را ندارد و با وجود اینکه مصطفی دنیزلی امیدوار به حذف قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی است حتی در صورت حفظ آودوکیچ پرسپولیسی ها قصد جذب دو دروازه بان دیگر را دارند که اولین گزینه آنها شهاب گردان است و دومی یک دروازه بان لیگ یکی است.

 

* سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت : حسين فرکي سرمربي اين تيم احمد خداداد ، نعيم سعداوي و کورش بختياري زاده را به عنوان دستيار ، احمد سجادي را به عنوان مربي دروازه بانان و اکبر دارستاني را به عنوان مربي بدنساز معرفي کرد .

 

* فرکی سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه تحویل داد.

 

* مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: این روزها حتی بقال و سوپرمارکت محله هم به ما بازیکن و سرمربی پیشنهاد می‌دهد! قنبرزاده  در مورد شایعه سرمربیگری علی دایی در تیم نفت تهران گفت: در حال حاضر در مرحله ارزیابی سرمربی هستیم و گزینه های مختلف را بررسی می کنیم اما هنوز با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم و نام هیچ مربی را اعلام نمی کنیم.

 

* محمد رويانيان در حاشيه جلسه علني امروز مجلس با اشاره به اینکه دنیزلی و کریمی در پرسپولیس می مانند گفت:‌ قرارداد دنيزلي در سال ديگر هم ادامه دارد. کريمي هم پرسپوليسي است و مي‌ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)