مرجع خبري پرسپوليس: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم در آرامش کامل و با روحیه، تمرینات خود را برای بازی با الاتحاد دنبال می کند. تنها نگرانی ما مصدومیت بازیکنانی بود که با درمان های انجام شده، مرتفع شده و از تمرین امروز به سایر بازیکنان ملحق می شوند.

 


دکتر محمد زادمهر اعلام کرد: علی کریمی و مهرداد پولادی که برنامه های فیزیوتراپی را انجام داده اند از امروز در تمرینات حاضر می شوند.

وحید هاشمیان هم که آسیب دیدگی مختصری از ناحیه کمر داشت، اکنون مشکلی ندارد و در اختیار تیم خواهد بود.

 

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای صدور روادید عربستان انجام شده است و با توجه به روزهای تعطیل در تهران و امارات، ادامه کارهای اداری از امروز پیگیری شد. زمان سفر تیم همان روز دوشنبه است و اعضای کاروان بعد از بازی روز چهارشنبه یک روز برای زیارت خانه خدا و اعمال حج زمان خواهند داشت و تیم، پنجشنبه شب به تهران باز می گردد، البته در این ارتباط باید از تلاش های آقای دکتر یاراحمدی از مسئولان سازمان حج و زیارت قدردانی کنیم که برای در اختیار گرفتن پروازهای مستقیم کمک زیادی کردند.

 

زادمهر در پایان گفت: تیم با آرامش کامل و با روحیه تمرینات خود را دنبال می کند، نظم و انضباط کاملی وجود دارد و فضای خوبی هم برای تیم ایجاده شده است. امیدواریم همه این ها به یک پیروزی دلنشین ختم شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)