مرجع خبري پرسپوليس: بازیکن پرسپولیس گفت: نباید کار پرسپولیس برای صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان کشیده می‌شد.


مهرداد پولادی در خصوص عملکردش در آخرین مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشباب اظهار داشت: در آن دیدار حساس همان‌طور که از قبل تصور می‌کردیم الشباب در 20 دقیقه اول بازی فشار خود را بر روی دروازه ما چند برابر کرد تا به گل برسد.

 

 

ما هم تا وقتی که می‌خواستیم هماهنگ بشویم گل دقایق ابتدایی کمی ما را غافلگیر کرد.

 

وی افزود: بعد از خوردن گل کمی نگران شدم اما خوشبختانه با کمک بازیکنان با تجربه و فرصت طلبی مهاجمان به گل رسیدیم که تا حدودی خیالم راحت شد بعد از زدن گل دوم دچار خطراتی شدیم اما خوشبختانه گل سوم بادامکی دل همه بازیکنان را قرص کرد.

 

وی در خصوص تغییر پستش نیز گفت: من سال‌ها در میانه زمین بازی کرده‌ام، برایم بازی کردن در پستی مهم نیست چون آمده‌‌ام به پرسپولیس کمک کنم و خدا را شکر می‌کنم تا به این لحظه نمره‌ خوبی گرفته‌ام، اما هنوز ماموریتم در پرسپولیس تمام نشده و باید مقابل الاتحاد تلاشم را چند برابر کنم.

 

پولادی در خصوص بازی مقابل الاتحاد نیز گفت: این بازی هم مثل بازی با الشباب برای ما حکم مرگ و زندگی دارد، الاتحاد تیمی کاملا حرفه‌ای است و از کمترین فرصت‌های خود بهترین استفاده را می‌کند. به نظرم نباید کار به عربستان می‌کشید و می‌توانستیم مقابل الغرافه و الهلال اشتباه نکنیم اما این اتفاق افتاد و جزئی از فوتبال است. حالا باید برای یک روز سخت آماده باشیم اما خوشبختانه روحیه بازیکنان ما بسیار آماده است و من نگرانی چندانی ندارم. شرایط بازی در ورزشگاه‌های عربستان بسیار سخت است و می‌توانم بگویم که تا حدودی شبیه ورزشگاه آزادی برای حریفان است، خوشبختانه بچه‌های ما روحیه خوبی دارند و از این بابت ترسی ندارم. ما باید پیروز شویم و هرگز حتی به شکست هم فکر نمی‌کنیم.

 

وی در پایان در جواب سؤالی که چرا قرار دادت را با پرسپولیسی‌ها تمدید نمی‌کنی، گفت: دنبال بازار گرمی نیستم اما هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده‌ام. من برای پرسپولیس فصل آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانم بازیکنان خوب جذب کنند و موفق باشند.

 

پولادی در پاسخ سؤالی که مگر می‌خواهی از این تیم برود که این طور برای قرمز پوشان آرزوی موفقیت می‌کند، تاکید کرد: خیر، منظورم این نبود، اما شاید با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیدم و شاید نرسیدم. اما اجازه بدهید فعلا تمرکزم به بازی سرنوشت ساز الاتحاد عربستان باشد چون آنقدر این بازی سخت و حیاتی حتی برای فوتبال ایران است که اجازه نمی‌دهد چند دقیقه هم به مسائل دیگری فکر کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)