مرجع خبري پرسپوليس: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام خبر رفتن هاشمیان و مهدوی کیا از سوی یک خبرگزاری را ناشی از سوء برداشت خبرنگار دانست و گفت: من هیچ وقت با قاطعیت خبر از جدایی این بازیکنان از پرسپولیس ندادم.


سردار رویانیان در خصوص اعلام خبر جدایی چهار نفر از بازیکنان پرسپولیس که از سوی یکی از خبرگزاری ها مطرح شده بود، گفت: من علاقه زیادی به مهدی مهدوی کیا دارم.

 

قبل از سفر به دوبی نیز به ایشان گفتم که شما در تیم ما هستید، ایشان نیز گفت با دنیزلی صحبت می کنم و نظر خودم را ارایه می دهم. حال چگونه ممکن است من خبر از جدایی قطعی این بازیکن را اعلام کنم.

 

وی ادامه داد: هاشمیان نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه من است. وی از نظر سطح فوتبال و تجربه از کارآمدترین بازیکنان پرسپولیس است.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: میثاق و هوشیار نیز همواره مورد علاقه من هستند حتی من هوشیار را همراه خودم به دوبی آوردم و هم اینک همراه تیم راهی جده خواهد شد.

 

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: اعلام خبر قطعیت جدایی بازیکنانی که در خبر فوق به آن اشاره شده بود را به طور جدی تکذیب می کنم و این سرمربی تیم است که در خصوص لیست نهایی نقل و انتقالات تصمیم گیری کرده و نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)