مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: از سرعتم در بازی برابر الاتحاد و مدافعان این تیم بهترین استفاده را می‌کنم.

غلامرضا رضایی در خصوص دسترسی مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: ما قبل از بازی با الشباب به این موضوع فکر می‌کردیم که اگر بازی را به نفع خودمان تمام کردیم قطعا به تیم خوبی مثل الاتحاد برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: شاید می‌توانستیم اجازه ندهیم که کار به اینجاها بکشد اما این اتفاق افتاده؛ تیمی هم که بخواهد جزء بهترین‌های آسیا باشد، باید به این فکر نکند که مقابل چه حریفی قرار می‌گیرد و حتما باید در بازی‌هایی که تک حذفی است هرچه در توان دارد به معرض نمایش بگذارد.

رضایی خاطرنشان کرد: ما پتانسیل برد مقابل الاتحاد را داریم و می‌توانیم از تجربه بازی مقابل الهلال استفاده کنیم. معتقدم که در عربستان و حضور جمعیت الاتحاد کارمان زیاد سخت نیست، چون تجربه بازی مقابل 100 هزار نفر را هم داریم.

رضایی درباره شناختش با بازیکنان الاتحاد نیز گفت: پس از بازی مقابل الشباب بیشتر این تیم را شناختیم. آنها بازیکنان خطرناک و باهوشی دارند. البته من هم سعی می‌کنم برابر بازیکنان الاتحاد از سرعتم و قدرت پاس خود بهترین استفاده را ببرم.

 

برای من فرقی ندارد گلزن باشم یا خیر، مهم برایم صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر است که امیدوارم این اتفاق بیفتد. به نظر من یک فینال بسیار حساس را پیش‌رو داریم و همه بازیکنان می‌دانند که حیف است در این جای کار با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کنیم به همین دلیل تمام سختی‌ها را به جان می‌خریم و روز چهارشنبه با یک بازی خوب و منطق به فکر گرفتن یک پیروزی شیرین و هدیه آن به هواداران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)